شهردار اشکذر از ایجاد کانال های تاسیساتی انسان رو و شیرهای برقی مکانیزه جهت آبیاری فضای سبز در پارک بزرگ شهر اشکذر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۰۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ شهردار اشکذر از افتتاح فاز اول پارک بزرگ شهر خبر داد و گفت: وسعت این پارک ۳۰ هکتار می باشد که ۱۵ هکتار آن در فاز اول قرار دارد که ۸۰ درصد از عملیات عمرانی آن انجام شده و در حال حاضر شهرواندان از آن استفاده می کنند.

جعفری پور با اشاره به ایجاد کانال های تاسیساتی انسان رو در پارک بزرگ شهر افزود: هدف از ایجاد این کانال ها صرفه جویی و تسهیل در حفظ،نگهداری و تعمیرات تاسیسات می باشد که جهت بازدید مستمر از تاسیسات نیازی به حفاری ندارد و کارهای تعمیراتی در همین کانال انجام می شود هم چنین زیر ساخت های کانال جهت استفاده در فاز دوم پارک در نظر گرفته شده است.

وی به استفاده از روشی نوین جهت آبیاری فضای سبز اشاره و تصریح کرد: از شیرهای برقی جهت آبیاری فضا سبز استفاده کردیم که به طور مکانیزه این کار را انجام می دهد.

شهردار اشکذر به برنامه های آتی شهرداری اشکذر برای این پارک خبر داد و گفت: با همت خیرین اشکذری سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر در فضای باز و ۵۰۰ نفر در فضای بسته بالغ بر۱۰ میلیارد ریال و احداث مسجد از برنامه های شهرداری است که از اوایل ماه آینده کار ساخت آن را شروع خواهیم کرد.

ارسال نظرات