قائم مقام كميته‌ي امداد استان اردبيل:
منصور سيفي گفت: براي اينكه بتوانيم شكاف فقر را از جامعه رفع نماييم لازم است تا با اشتغالزايي پايدار در بين خانواده ها اين شكاف را از بين ببريم.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۱۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، منصور سيفي در نشست تخصصي كارآفريني استراتژيك كه در محل اداره كل كميته امداد استان اردبيل برگزار شد، طي سخناني اظهار داشت: در راستاي پايدارسازي طرح‌هاي اشتغال ايجاد شده، نياز داريم تا نيازهاي اوليه‌ي زندگي خانواده ها را تأمين نماييم تا شغلي پايدار ايجاد شود.

وي با اشاره به اينكه توانمندسازي مددجويان فقط مربوط به حوزه‌ي اشتغال و خودكفايي نيست، تصريح كرد: تمامي حوزه‌هاي تخصصي در اين امر دخيل هستند و بايد در راستاي هدف اصلي كميته‌ي امداد كه همان توانمندي خانواده‌هاي نيازمند و استقلال اقتصادي است گام بردارند.

سيفي با بيان اينكه حوزه‌هاي فرهنگي و مددكاري مي‌توانند بهترين يار حوزه‌ي اشتغال باشند، همكاري هر چه بيشتر اين حوزه‌ها در راستاي اشتغال و خودكفايي خانواده‌هاي تحت پوشش را مهم اعلام كرد.

قائم مقام كميته‌ي امداد استان اردبيل با اشاره به آيات قرآني در خصوص رستگاري فرد و جامعه، تأكيد كرد: پايدار سازي ذهني رابطه‌ي مستقيمي با پايدار سازي شغلي دارد كه در اين باب لازم است قبل از ايجاد اشتغال براي مددجويان آنان را از لحاظ باور، ايمان و عقيده تا حد مطلوبي ارتقاء بخشيم.

اين مقام مسئول با بيان اينكه بايد به مددجويان بياموزيم كه بعد از توانمندي در مسير حمايت از نيازمندان قدم بردارند، افزود: افرادي كه از اين طريق توانمند شده و از چرخه‌ي حمايتي امداد خارج مي شوند الگوي موفق مناسبي براي خانواده ها هستند كه مي توان از آنان در راستاي هدايت ديگر خانواده هاي نيازمند به صورت بهينه استفاده كرد.

ارسال نظرات