مسئول انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان اردبیل خبر داد

دیدار 70 تن از دانش آموزان اردبیل با مقام معظم رهبری

محسن امینی گفت: 70 دانش آموز عضو انجمن اسلامی این استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب عازم تهران می شوند.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۲۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸

محسن امینی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از اصلاندوز گفت:بعد از 9 سال با عنایت پروردگار متعال اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به دیدار با مقام معظم رهبری می‌شوند تا در آستانه ولادت باسعادت امام اول شیعیان امام علی (ع) از فضای معنوی و پر از مهربانی ضیافت مقام معظم رهبری بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تعداد 70 نفر از دانش‌آموزان عضو انجمن‌های دانش‌آموزان استان اردبیل به دیدار مقام معظم رهبری می‌روندگفت: این دیدار چهارشنبه یکم اردیبهشت در حسینیه امام خمینی تهران برگزار خواهد شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل اضافه کرد:این تعداد سهمیه استان دانش‌آموزانی هستند که مسئولیت انجمن اسلامی دانش‌آموزان در مدارس استان اردبیل را بر عهده دارند تا در کنار سایر دانش‌آموزان عضو انجمن موفق به دیدار با مقام معظم رهبری شوند.

امینی افزود:قرار است روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا و کسب رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و بدرقه مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان این دانش‌آموزان به تهران عزیمت کنند تا صبح روز چهارشنبه به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شوند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بعد از 9 سال اشتیاق این دیدار با حضور دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و امیدواریم در آستانه روز معلم این دیدار با عظمت و شکوه خاصی برگزار شود.

سمیرا کمالی" و "محمد سعید جاهدی" از دانش آموزان عضو انجمن اسلامی مدارس متوسطه منطقه اصلاندوز جزو نفرات اعزامی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار