سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروزه بیش از پیش متفکر رسیدن به نقطه اوج اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۵۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

سرهنگ دوم پاسدار بیژن راعی طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر، عملی ساختن اقتصاد مقاومتی را بر مبنای تعالیم و اصول اسلام و انقلاب عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از سالها پیش که رهبر انقلاب دغدغه اقتصاد مقاومتی و عمل به این امر را در ایران اسلامی داشتند گام برداشته و امروزه که سال اقدام و عمل از سوی ایشان اعلام شده است بیش از پیش متفکر به نقطه اوج رسیدن به اقتصاد مقاومتی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سبزپوشان انقلاب اسلامی در سالهای گذشته با هدف حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و سرمایه ایرانی اقدامات شایسته ای انجام داده اند امسال می خواهیم با انرژی بیشتری اینکار را انجام داده و شعار سال 95 را عملی کنیم.

فرمانده سپاه کوثر افزود: باید با تلاش و استفاده تمامی ظرفیتها بخصوص از ظرفیت بلقوه دولت و مردم برای تحقق شعار سال رهبری از درون و برون که قطعاً زمینه پیروزی ایران اسلامی و زمینه شکست دشمنان را فراهم خواهد کرد استفاده کرد.

وی تصریح کرد: کشور ایران با منابع غنی و موقعیت استراتیژیک توانسته 37 سال در مقابل توطئه های دشمن مقابله و باعث عقب نشینی آنها شود و در ادامه با عملی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی ضمن عقب نشینی دشمنان موجبات پیشرفت همه جانبه و متوازن ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

سرهنگ راعی خاطر نشان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی در چهار محور حمایت از بخش دامداری و کشاورزی، خدمات و گردشگری و صنعتی بایستی در سطح شهرستان کوثر مورد بررسی و توجه قرار گرفت و دولت ضمن اینکه بایستی با مردم همدل و همزبان باشد؛ زمینه را برای زیرساخت های لازم در خصوص احیای اقتصاد مقاومتی فراهم آورد.

وی اضافه کرد: شهرستان کوثر نیز به دلیل بالا بودن ظرفیتها و پتانسیل بالا در این چهار محور می تواند بهترین مکان برای اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی بود.

فرمانده سپاه کوثر در ادامه به ظرفیت بالای کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی مناسب می توان از ظرفیت آب و خاک شهر گیوی بعنوان قطب کشاورزی استان اردبیل به بالا رفتن راندمان بهره وری دراین بخش کمک کرد.

وی در بخش بحث صنعت نیز گفت: شهرستان کوثر به دلیل وجودامکاناتی نظیرآب، برق و گاز در کنار سد گیوی، رودخانه خروشان قزل اوزن و ...می تواند در بحث راه اندازی صنایع تبدیلی و بقیه صنایع در استان پیشرو باشد.

سرهنگ دوم پاسدار راعی در پایان ابراز کرد: مسئولان بایستی با توجه به امکانات موجود و ارائه ایده به راه اندازی واحدهای کوچک صنعتی و خدماتی در شهرستان کمک کننددر ادامه سپاه پاسداران هم در کنار دیگر دستگاههای خدمات رسان ضمن ارائه خدمت به مردم این منطقه اقدام و عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی را در اولویت های کاری خود قرار داده است.

ارسال نظرات