رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل:

احداث صحن حضرت زهرا(س) در نجف با 220 هزار مترمربع مساحت

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: صحن حضرت زهرا(س) در نجف با 220 هزار مترمربع مساحت در حال احداث است.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۶۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل در اولین جلسه شورای اداری شهرستان گرمی در سال 95 که با حضور میرزاده‌، منتخب مردم گرمی در انتخابات مجلس دهم برگزار شد؛ اظهار کرد: صحن حضرت زهرا(س) در جوار حرم امام علی(ع) با وسعت 220 هزار مترمربع شامل 100 باب و 70 گلدسته در دست احداث است.

وی با اشاره به هزینه هفت هزار میلیارد ریالی این پروژه بیان کرد: هزینه احداث هر مترمربع آن 30 میلیون ریال است و هر یک از علاقه مندان که در این پروژه مشارکت داشته باشند، سند افتخاری یک مترمربع از صحن از سوی مسئولان به وی اعطا خواهد شد.

سرهنگ هوشیار به کلنگ‌زنی صحن عقیله بنی‌هاشم با وسعت 146 هزار مترمربع نیز اشاره کرد و گفت: این صحن در بخش جنوبی حرم امام حسین(ع) احداث خواهد شد و برای این نیز به کمک‌های مردمی نیاز داریم که باید در این زمینه به مردم اطلاع رسانی شود.

وی فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات را تسهیل‌گری عنوان کرد و گفت: این ستاد کمک می‌کند تا کمک‌های مردم استان بجای امور متفرقه، در محل مورد نظر هزینه و یادگاری از مردم استان در اماکن متبرکه ثبت شود.

میرعلی رحیمی‌زاد، فرماندار گرمی نیز در این جلسه اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کمال صحت و سلامتی و با تلاش شبانه‌روزی متولیان امر برگزار شد.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح آبیاری مزارع پایاب سد گیلارلو با 15 میلیارد تومان اعتبار و با استفاده از روش‌های نوین آبیاری اجرایی و عملیاتی می‌شود و باید با تغییر در الگوی کشت کاشت محصولات با مصرف کم‌آبی و بازدهی بیشتر و راندمان تولید بالاتر مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: طرح آبیاری مزارع پایاب سد گیلارلو در دو فاز اجرا می‌شود که 650 هکتار از مزارع پایاب این سد زیر کشت محصولات آبی خواهد بود.

در این مراسم میرحمایت میرزاده منتخب مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از برخی افراد که از جانب وی مطالبی را مطرح می‌کنند؛ گفت: من سخنگوئی ندارم و هر کسی هر حرفی می‌زند از جانب خود بیان می‌کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار