جمعی از مردم مشگین‌شهر از وضعیت حمل و نقل عمومی این شهر ناراضی بوده و همواره اظهار گلایه می‌کنند و از مسئولان امر خواستار توجه به مشکلات حمل و نقل هستند.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۶۹
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، بالغ بر 400 دستگاه خودرو تاکسی در مرکز شهرستان مشگین‌شهر مشغول به کار هستند که بالغ بر 40 دستگاه آن در سال گذشته به جمع تاکسی داران این شهر اضافه شده است که این تعداد براساس نیاز برخی از مسیرهای شهر به صورت خطی تعیین شد تا مسیرهای خاص را که عبور و مرور تاکسی در ان ضعیف بود پوشش دهد اما متاسفانه تنها مدت کوتاهی این تاکسی ها در این مسیر های خطی حضور فعال داشتند اما اکثر این تاکسی خطی ها مسیر اصلی خود را رها کرده و به جمع تاکسی های آزاد پیوستند و مردم در آن مسیرها نیز همچون سال های گذشته با مشکل رفت و امد مواجه شدند.

هر چند تعداد محدودی از این تاکسی ها در مسیر خطی خود فعال هستند که جای تقدیر دارد اما متاسفانه اکثریت که این تاکسی داران از مسئولیتی که در خطوط خاص بر عهده انان گذاشته شده است سر باز زدند و در مقابل هیچ ناظر و مسئولی به این امر توجهی ندارد و مردم همواره با مشکل حمل و نقل مواجه هستند.

مشکل عمده دیگری که در خصوص حمل و نقل در این شهر مشاهده می‌شود عدم شیفت بندی تاکسی هاست چرا که با تاریک شدن هوا مردم در خیابان‌ها تجمع کرده و منظر تاکسی هستند اما به علت عدم شیفت بندی و کنترل تاکسی ها مردم مجبور هستند برای کوتاهترین مسیر از آژانس استفاده کنند که این امر با این وضعیت اقتصادی مردم مقرون به صرفه نیست.

مسئله دیگری که در خصوص حمل و نقل داخل شهری وجود دارد و اکثر افراد مسن از این بابت اظهار گلایه می‌کنند عدم برجه برخی از رانندگان تاکسی به این افراد است و بهانه ای که در این خصوص دارند این است که به علت کهولت سن با تاخیر سوار خودرو می‌شوند که این امر نیز دور از شأن رانندگان تاکسی است که نیاز به توجه مسئولین حمل و نقل عمومی است.

خیابان اصلی شهر عمده محل تردد خودروها و تاکسی هاست که از میدان جانبازان شروع و در دروازه این شهر به پایان می‌رسد اما متاسفانه تاکسی‌ها آخر مقصد را در میدان امام به پایان می‌رسانند و از ادامه مسیر سر باز می‌زنند و در مقابل در صورت اعتراض شهروندان کرایه بیشتر درخواست می‌شود و یا به بدگویی و تندخویی می‌پردازند.

ارسال نظرات