معارفه رئیس جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان نیر

مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان نیر با حضور مدیر‌کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل در نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۰۷۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، با حضور فرماندار نیر، مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل و برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی؛ مراسم تودیع و معارفه روئسای قدیم و جدید رئیس جدید ثبت اسناد و املاک شهرستان نیر برگزار شد.

در این مراسم از زحمات فردین مجد رئیس سابق اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان نیر تقدیر شد و جابر قنبری به عنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان معرفی شد.

فرماندار نیر در این مراسم با اشاره به رشد دو برابری صدور اسناد در بخش های مختلف اعم از اسناد قولنامه ای، حوزه املاک، سند تک برگی و کاداستر و صدور اسناد برای منابع طبیعی و تثبیت املاک ملی از زحمات فردین مجد در دوران مسئولیت وی در ثبت اسناد نیر تقدیر کرد.

در ادامه جلسه دهقان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل نیز با اشاره به قدیمی بودن ساختمان اداره ثبت نیر درخواست مساعدت در خصوص نوسازی ساختمان این اداره را کردند.

وی افزود: قنبری قبلا در سمت معاون اداره ثبت شهرستان کوثر مشغول خدمت بوده و دارای کارنامه کاری قابل قبولی در این حوزه هست.





ارسال نظرات
آخرین اخبار