استاندار کرمان:

بازخوانی صحیح دوران دفاع مقدس بیشترین تاثیر را خواهد داشت

استاندار کرمان گفت: روحانیون با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل نشان دادند که همه اقشار مردم برای دفاع از اسلام، قران و کشورشان آماده هستند و دوران دفاع مقدس این را ثابت کرد فقط باید آن دوران طلایی را به بهترین نحو بیان کرد تا برای نسل جوان تاثیرگذاری داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۵۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای کنگره شهدای روحانی استان کرمان با اشاره به منویات گهربار مقام معظم رهبری مبنی براینکه (دوران دفاع مقدس رویایی است که شاید هیچگاه تکرار نشود)، افزود: دوران دفاع مقدس دورانی مملو از فداکاری و ایثارگری همه اقشار بود و لشکر ۴۱ ثارالله نیز به عنوان لشکر جنوب شرق کشور جنگ را پشتیبانی می کرد.

استاندار کرمان خاطر نشان کرد: روحانیون با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل نشان دادند که همه اقشار مردم برای دفاع از اسلام، قران و کشورشان آماده هستند و دوران دفاع مقدس این را ثابت کرد فقط باید آن دوران طلایی را به بهترین نحو بیان کرد تا برای نسل جوان تاثیرگذاری داشته باشد.

رزم حسینی با تاکید براینکه در حد توانمان در برگزاری کنگره شهدای روحانی استان همکاری می کنیم، گفت: تعداد ۱۳۸ شهید روحانی، به نسبت جمعیت روحانیون استان در زمان جنگ آمار بالایی است که نشان از حضور فعال روحانیون در خط های مقدم دارد.

وی افزود: باید با برنامه ریزی در طول سال این چنین برنامه های تاثیرگذاری برگزار شود.


ارسال نظرات