به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق:

برگزاری مجمع بسیج شهرستان بافق

مجمع بسیج شهرستان بافق دیروز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۵۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: مجمع بسیج شهرستان بافق دیروز با حضور حجه السلام سید جواد سلیمانی رئیس مجمع، سرهنگ پاسدار رضا جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نائب رئیس اول، سید مهدی طلائی مقدم فرماندار شهرستان نائب رئیس دوم و کارگروه های تخصصی و موضوعی و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی سرهنگ پاسدار رضا جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق از امام جمعه، فرماندار و حضار حاضر در سالن تشکر کرد و خیر مقدم گفت.

در ادامه محمد جواد مسلمان دبیر مجمع به تشریح عملکرد برنامه های مجمع شهرستان پرداخت و حاصل جلسات کارگروه های بسیج را توضیح داد.

وی از مصوبات برنامه هایی در راستای از بین بردن آسیب های فرهنگی شهرستان گفت و در آخر از حضار و کارگروه راهبردی تشکر کرد.

پس از سخنان دبیر مجمع، طلائی مقدم فرماندار شهرستان از مردم بافق به خاطر پیشتاز بودن در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی تشکر کرد.

وی در ادامه از معضلات فرهنگی شهرهای صنعتی استان گفت و افزود: با توجه به پیشرفت صنعت و معدن بافق در آینده و مهاجرت کارگران غیر بومی به این شهرستان لازم دانست برای مسائل فرهنگی شهرستان بافق چاره اندشی بشود.

فرماندار بافق از دو افتخار شهرستان بافق اول حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و مشارکت 96.2 درصدی در انتخابات 7 اسفند سال گذشته گفت و از مردم بافق تشکر ویژه کرد.

در آخر سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق از اهمیت بحث فرهنگ در جامعه گفت و از مسئولین و حضار در سالن خواست تا ابتکارات، پیشنهادات و انتقادات خود را در جهت بالا بردن سطح فرهنگ شهرستان با این مجمع در میان بگذارند.

در ادامه افزود: مسائل فرهنگی شهرستان نیاز به بستر سازی دارد و نیاز است برای تخلیه انرژی و صرف اوقات فراغت جوانان راه چاره ای اندیشیده بشود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار