عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با "بسیج":
عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهوری ایران در كنفرانس استانبول نشان از اهمیت موضوع فلسطین برای نظام اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۶۶۲۱۸۴
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
محمد رضا محسنی ثانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  گفت: سازمان همكاری اسلامی با فلسفه مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم فلسطین تشكیل شده است.

وی اظهار كرد: در دهه اخیر به دلیل برخی خباثت ها و مرعوب شدن برخی كشور های عربی و منطقه در برابر رژیم صهیونیستی اهداف این سازمان به حاشیه رفته است.

وی با بیان اینكه برخی كشورهای عضو این سازمان سعی دارند اهدافی را با میل رژیم صهیونیستی در این كنفرانس مطرح كنند، گفت: جمهوری اسلامی ایران دفاع از حقوق ملت و سرزمین فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی را به عنوان موضع خود در این كنفرانس اعلام كرده و از این موضع عقب نشینی نمی كند.

محسنی ثانی افزود: حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و طرح موضوعات مربوط به فلسطین می تواند تلنگری به سایر كشورهای عضو این سازمان باشد و آنها را از خواب غفلت بیدار كند.

وی اظهار كرد: از ابتدای برگزاری این كنفرانس مواضع ایران توسط مسئولان حاضر در آن به خوبی مطرح شده و پاسخ های خوبی به كشورهایی كه پای خود را از گلیمشان درازتر كرده اند، داده شده است.

وی گفت: حضور دكتر روحانی در این كنفرانس می تواند به تقویت این مواضع و تبیین رسالت كشورهای اسلامی در زمینه فلسطین منجر شود.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها