فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفتگو با «بسیج» خبر داد

آغاز عملیات اجرائی پروژه استخر «شهدای غواص» در تربت حیدریه

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه از آغاز عملیات اجرائی احداث مجموعه ورزشی استخر و سونای شهدای غواص با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال در تربت حیدریه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۲۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، افزود: در ادامه احداث پروژه های ورزشی سپاه و بسیج، مجموعه استخر و سونای شهدای غواص در زمینی به مساحت حدود ۱۷۰۰ متر مربع و در ابعاد ۲۴ در ۴۸ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در جوار سالن شهید برونسی سپاه برای استفاده بسیجیان و عموم شهروندان در حال ساخت می‌باشد.

وی تصریح کرد: تاکنون عملیات گودبرداری و بتن ریزی و ساخت سوله آهنی این پروژه ورزشی روبه اتمام است و انتظار داریم تا پایان تعطیلات تابستان کار احداث ساختمان این مجموعه ورزشی به پایان برسد.

گرایلی تاسیسات و مهندسی این پروژه را بسیار مهم برشمرد و اذعان کرد: هزینه تاسیسات این مجموعه ورزشی که متشکل از استخر بزرگسالان و خردسالان، سونا و جکوزی مدرن و مجهز بسیاربالاست و امیدواریم بتوانیم به کمک خیرین حوزه ورزشی این مجموعه ورزشی  همانند سایر پروژه های ورزشی و عمرانی سپاه و بسیج برای علاقمندان به ورزش به زودی راه اندازی کنیم.

وی یادآور شد: دو سالن کشتی و جودو در میدان بسیج در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال با مشارکت سپاه، شهرداری و خیرین در حوزه ورزش، با تمام امکانات و تجهیزات در بهمن سال گذشته به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: ۱۳ سالن ورزشی در مرکز و حاشیه شهر و بخشهای تابعه تربت حیدریه طی سه سال گذشته تنها با مدیریت جهادی و تفکر بسیجی احداث شده و برای این مهم اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال از منابع داخلی سپاه و همچنین مشارکت های شهرداری و خیرین برای استفاده ورزش دوستان هزینه شده است.

گرایلی هدف از احداث این سالن ها را ترویج فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: جوانان انقلابی علاوه بر حضور در عرصه های جنگ نرم و رسانه ای با دشمن، با ورزش و تندرستی، سلامت بدن را تضمین و همیشه خود را آماده نگه می دارند.

وی افزود: این سالن های ورزشی با نگاه به مناطق محروم احداث شده که در حال حاضر با ۱۶ ساعت خدمات دهی در شیاته روز به آحاد مختلف مردم از استقبال خوبی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان کرد: شهرستان تربت حیدریه از توانمندی و پتانسیل بالایی در ورزش برخوردار است و بسیاری از ورزشکاران این شهر در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی قهرمان و مدال کسب کردند. گرایلی گفت: همچنین سال گذشته ۷ پروژه عمرانی شامل؛ ۷ حوزه مقاومت شهری و روستائی خواهر و برادر با اعتباری بالغ ۱۵ میلیارد ریال به بهره براری رسید.

 وی در پایان از بهره برداری دو پروژه عمرانی دیگر تا پایان سال در جلگه رخ و بخش بایگ تربت حیدریه خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار