به همت ناحیه ثارالله یزد:

یادواره شهدای گمنام خلدبرین یزد با حضور سردار قاسمی برگزار شد

یادواره شهدای گمنام خلدبرین با حضور سردار قاسمی در کنار قبور مطهر این شهیدان با فضاسازی از مناطق جنگی و عملیاتی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۲۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:به همت ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یادواره شهدای گمنام خلدبرین درکنار قبور مطهر این شهیدان با فضاسازی از مناطق جنگی و عملیاتی برگزار شد. 

در ابتدای مراسم با قرائت زیارت پرفیض عاشورا ذکر توسلی به امام حسین(ع) و اهل بیت داشتند و سپس با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید فضا را منور به نور قرآن گردانیدند و در ادامه یکی از بسیجیان به مرثیه سرایی و سرودن اشعاری در وصف شهدا پرداخت.

در این مراسم سردار قاسمی در ابتدای سخنان خود به تقدیر و تشکر از برگزاری این مراسم در این محوطه رملی و فضاسازی آن را متناسب با زمان جنگ و دفاع مقدس دانستند.

سردار قاسمی به بیان مطالبی در مورد فتنه های 87و88 و مقایسه این فتنه ها با فتنه های که در پنج سال حکومت حضرت علی(ع) رخ داده بود پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود به این نکته اشاره داشت که جنگ سخت دشمن، امروزه به سیستم جنگ نرم تبدیل شده و لازمه آن را کارهای فرهنگی و آشنا ساختن فرزندان این خاک با خط امام و دفاع مقدس دانست.

لازم به ذکر است که در این مراسم، سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیریزد و سرهنگ زارع کمالی و حجت الاسلام کریمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله به همراه پایوران ناحیه در این مراسم حضور داشتند.


ارسال نظرات