حجت الاسلام رسولي گفت: متاسفانه غربي ها به تعهدات خود عمل نكرده و اين نتيجه خوش بيني بيش از حد به دشمن است و چه خوب است افرادي كه داعيه تعامل به دشمنان انقلاب را در سر مي پرورانند به خود آیند.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۵۷
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نشست بصيرتي ديني دانش آموزان دبيرستان دخترانه شاهد شهر هشتگرد با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد رسولي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه ساوجبلاغ برگزار شد.

وی در اين نشست به بررسي ابعاد مختلف برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) پرداخت و بيان كرد: برجام با تمام فراز و نشيب هايش سندي است كه تصويب و از طرف جمهوري اسلامي ايران بنا به اعتراف 1+5 به صورت كامل عملياتي شده است و برگشت از آن براي نظام هزينه هاي بسيار بالايي در بر خواهد داشت.

حجت الاسلام سید احمد رسولي افزود: متاسفانه غربي ها در اين رابطه به تعهدات خود عمل نكرده واين نتيجه خوش بيني بيش از حد به دشمن است و چه خوب است افرادي كه داعيه تعامل به دشمنان انقلاب را در سر مي پرورانند به خود آیند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه ساوجبلاغ خاطر نشان کرد: بهتر است بجاي اعتماد به دشمنان، اعتماد به ملت و پيروي از فرامين رهبري معظم انقلاب امام خامنه اي افزایش یابد تا زمينه هاي شكوفايي اقتصادي و يأس و نااميدي دشمنان انقلاب را فراهم بياورند چرا كه تاريخ اثبات كرده هر كشوري كه به قدرت دروني خود اتكا كرده پيروز بوده و هر كسي به دشمن اعتماد نموده خوار و ذليل شده است.



ارسال نظرات