با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی

کارگروه اشتغال در تمام شهرستان های استان لرستان تشکیل می شود

استاندار لرستان گفت: با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی کارگروه اشتغال در تمام شهرستان های استان لرستان تشکیل می شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۲۸۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال استان لرستان که با دستور کار تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان دلفان برگزار شد، گفت: کارگاه اشتغال استان لرستان به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی در تمام شهرستان های استان تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما حل مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی است، گفت: سند اقتصاد مقاومتی استان نهایی شده و حداکثر ظرف 10 روز آینده ارائه می شود.

استاندار لرستان گفت: ارزیابی مدیران در سالجاری بر پایه میزان موفقیت در اجرایی کردن پروژه های سند اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: اولویت اول مشکلات مناطق از جمله شهرستان دلفان و مسائل اقتصادی است و مدیریت استان نیز برای حل مسائل اقتصادی تمام عزم و تلاش خود را بکار می‌بندد.

بازوند با بیان اینکه نتیجه اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی را باید همه تا یک‌سال دیگر اعلام کنیم، اضافه کرد: سند اقتصاد مقاومتی استان تهیه شده ولی هنوز نهایی نشده و تا 10 روز دیگر نهایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هر دستگاهی باید سهم خود را در این سند اجرایی کند، بیان کرد: کارگروه اشتغال در هر شهرستان متولی اقدام و عمل در بحث اقتصادی در هر شهرستان است.

استاندار افزود: برخی پروژه‌ها ممکن است طولانی‌تر باشند و یک‌ساله عملیاتی نشوند اما فرماندار ماهیانه باید گزارش اقدامات را ارائه دهد.
مهندس بازوند تاکید کرد: کارگروه اشتغال ابزاری عملی برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی در شهرستانها به شمار می آید و در این راستا دستگاه‌ها بایست اقدامات خود را تا خرداد 95 عملیاتی کنند.

بازوند با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی برای کشور فرصتی بسیار گران‌بهاست، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی نباید در حد حرف نگهداشته شود
ارسال نظرات
آخرین اخبار