معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از تجلیل خانواده شهدای ارتش استان مرکزی با حضور امیر دریادار سیاری خبر داد و گفت: المان جماران با عنوان گنجینه عرفان شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اراک رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۳۹۵
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰

شکرالله حسن‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی، از سفر حضور دریادار سیاری به استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: فردا امیر دریادار حبیب‌اله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای شهرستان اراک به مقام شامخ شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم ادای احترام خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به بزرگداشت روز ارتش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش در دوران دفاع مقدس ساعت 10 صبح با حضور جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی استان از 17 خانواده شهید نیروی دریایی استان با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استان در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی تجلیل خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: رونمایی از نماد نیروی دریایی و ناوچه جماران در ورودی شهر اراک، دیدار با آیت‌الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان، حضور در همایش اقتصاد مقاومتی که به همت دانشگاه اراک در سالن علم‌الهدی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار می‌شود و عقد تفاهم‌نامه آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه اراک از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه امیردریادار سیاری به اراک است.

حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های پاسداری از ارزش‌های انقلاب و خون پاک شهدا برگزاری چنین همایش‌هایی است، بدون شک اقتدار و عظمت کشور به جهت جانفشانی شهدا و درایت رهبر معظم انقلاب است.

قابل ذکرست؛ استان مرکزی در دوران هشت سال دفاع مقدس ۱۷ شهید نیروی دریایی را به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات