خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف یک محموله کالای قاچاق به‌ارزش ۱۰میلیارد ریال از یک دستگاه تانکر حمل سوخت در آن شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۷۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
سرهنگ دوم اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان آباده با همکاری اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی استان فارس و همدان، از حمل یک محموله کالای قاچاق توسط  یک دستگاه خودروی تریلر تانکر سوخت مطلع شدند.

وی با بیان اینکه مأموران با استقرار در طول مسیر عبور تریلر حامل محموله قاچاق در جاده‌های اطراف شهرستان آباده، آن را مشاهده و متوقف کردند عنوان کرد: پس از متوقف کردن تریلر، خودرو جهت بازرسی به یکی از یگان‌های انتظامی شهرستان آباده منتقل شد.

سرهنگ دوم زراعتیان گفت: در بازرسی از داخل تانکر مخصوص حمل سوخت این خودرو تریلر 21 هزار و 650 ثوب انواع پوشاک و البسه قاچاق که به‌نحو بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری و معرفی راننده خودرو به مراجع قضایی،‌ خاطرنشان کرد: ارزش این محموله کالای قاچاق بیش از 10میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده در هشدار به اخلالگران اقتصادی گفت: با توجه به اهداف رهبر انقلاب، یکی از اولویت‌های انتظامی شهرستان آباده مبارزه و برخورد شدید با قاچاق کالا و ارز و افراد سودجو است که در این راه پلیس این شهرستان، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف 120کیلوگرم تریاک در استان فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از کشف 120 کیلوگرم تریاک طی دو عملیات جداگانه در شهرستان‌های لارستان و داراب خبر داد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان پس از اطلاع از تردد یک محموله مواد مخدر از اطراف آن شهرستان، در این خصوص وارد عمل شدند.

سرهنگ محمدجعفر تولایی تصریح کرد: مأموران با استقرار در طول مسیر تردد خودروی قاچاقچیان، آن خودروی کامیون را در جاده بندرعباس به‌سمت شیراز مشاهده و متوقف و در بازرسی از آن نزدیک به 60 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس افزود: در عملیات دیگری مأموران انتظامی شهرستان داراب  هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی قلاتوبه به یک دستگاه تریلر هوو مشکوک شدند.

سرهنگ تولایی اظهار داشت: پس از متوقف کرده این خودرو که از بندرعباس به‌سمت شیراز در حرکت بود، در بازرسی از آن 60 کیلوگرم تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در باک خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری زن کلاهبردار میلیاردی در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری یک زن کلاهبردار خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، از 47 نفر از شهروندان شیرازی کرده بود.

سرهنگ سیروس حیدری گفت: پرونده‌ای از کلانتری 24ابوذر شیراز مبنی بر کلاهبرداری از تعداد 47 نفر از شهروندان به پلیس آگاهی منتقل شد و موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: متهم این پرونده خانمی بود به‌نام "ل ــ ط" که ‌از سال 1388 الی 1392 با جلب اعتماد همسایگان و مردم محله کوشک میدان شیراز اقدام به راه‌اندازی صندوق وام خانگی با تهیه دفترچه اقساط کرده و مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال از آنان کلاهبرداری و سپس شبانه با تخلیه منزل متواری شده و به مکان نامعلومی عزیمت کرده بود.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: با تحقیقات فنی و پلیسی و انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت کامل متهمه شناسایی و در نهایت پس از دو سال متواری بودن متهمه، محل سکونت وی در شهر جدید صدرای شیراز، شناسایی و در منزلش دستگیر شد.

سرهنگ حیدری گفت: پس از مواجهه حضوری متهمه با شکات این پرونده، وی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از اقرار وی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شاکیان این پرونده، به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق با قرار قانونی روانه زندان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها