جليل قديمي از اعطاي بيش از 26 ميليارد و 140 ميليون ريال در قالب تسهيلات قرض الحسنه‌ي كارگشايي به خانواده‌هاي تحت حمايت و ديگر افراد نيازمند در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۸۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جليل قديمي با اعلام اين خبر بيان كرد: ‌ کمیته‌ي امداد در راستاي رفع مشکلات ضروري خانواده‌هاي نيازمند خدمات مختلفی را به آنان ارائه مي‌دهد كه یکی از اين خدمات پرداخت تسهيلات کارگشایی بمنظور به حداقل رساندن مسائل و مشكلات معيشتي آنان مي‌باشد.

وي با اعلام اينكه در طول سال 1394 در جهت رفع مشكلات معيشتي براي 2 هزار و 248خانواده‌‌ي آسيب پذير تسهيلات كارگشايي پرداخت شده است، اذعان داشت: اين خدمات بمنظور برطرف ساختن مسائل درمانی، فرهنگی، معيشتي، تحصیلی و ساير نيازهاي ضروري افراد واجد شرايط ارائه می‌شود.

قديمي گره گشايي از مشكلات نيازمندان را كاري شايسته و معنوي عنوان كرد و گفت: نيكوكاران با مشاركت در طرح‌هاي وام خيرين و صالحات باقيات مي‌توانند بيش از پيش كميته‌ي امداد را در جهت دستگيري از افراد مستحق ياري نمايند.

مدير كميته‌ي امداد شهرستان اردبيل در ادامه‌ي سخنان خود با يادآوري اينكه در سال گذشته با پرداخت وام محكومين 20 نفر از زندانيان جرائم غيرعمد از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده‌هاي خود بازگشتند، افزود: در اين راستا، بيش از یک میلیارد و 438 میلیون ریال وام محكومين پرداخت شده است.

ارسال نظرات