تنها زمین فوتبال شهر اصلاندوز وضعیت مناسبی ندارد و همین باعث شده تا فوتبالیست‌ها و فوتبال آموزان این شهر محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۹۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، اگر در این سال ها گذرتان به خروجی شهر اصلاندوز از طرف روستای پلنگلو به شهر افتاده باشد با پروژه 16 ساله ای بنام ورزشگاه چمن بی چمن تختی مواجه می شوید، پروژه های که از سویمسئولان به باد فراموشی سپرده شده است در حالی که جوانانی آرزو داشتند در این استادیوم اوقات فراغت خود را سپری کنند و مشغول فعالیت های ورزشی شوند اماحالا دیگر کم کم پیر می شوند و نای ورزش کردن هم ندارند، حتی بازدیدهای ظاهری مسئولان هم نتوانست تحرکیجدید در تداوم ساخت این استادیوم ها ایجاد کند.

تنها زمین فوتبال شهر اصلاندوز وضعیت مناسبی ندارد و همین باعث شده تا فوتبالیست‌ها و فوتبال آموزان این شهر محل مناسبی برای برگزاری مسابقات و تمرینات خود در اختیار نداشته باشند.

در حالی که شهر مرزی یکی از شهرهای موفق در زمینه فوتبال در استان است، همچنان از عدم وجود یک زمین چمن مناسب و مجموعه ای ورزشی که از نظر تجهیزات مناسب و در خور ورزشکاران باشد، رنج می‌برد.

هرچند نمایندگی ورزش و جوانان در اصلاندوز راه اندازی شده اما وجود نارسایی ها و عدم امکانات در ورزش جوانان آنها را ناامید ساخته و برای حضور در لیگ های برتر استانها ناچارند در شهرهای بزرگ به رشته مورد علاقه خودشان روی بیاورند که این هم در جای خود برای خانواده این ورزشکاران سخت و ناممکن خواهد بود که ماحصل این وضعیت، بی انگیزگی برای شکوفایی و استعداد جوانان و نوجوانان ورزش اصلاندوز ایجاد خواهد کرد.

در سالهای نه چندان دور، زمین خاکی دره رود محلی بود برای برگزاری جام های مختلف فوتبال از جمله مسابقات دهه فجر که این استعداد فوق العاده شور و نشاط ویژه ای در بین ورزش دوستان به وجود می آورد،ولی اکنون و طی چند سال گذشته فوتبال شهر اصلاندوز به دفعات با چالش و معضل کمبود امکانات ورزشی و عدم مدیریت مناسب روبرو شده است.

کمبود امکانات ورزشی و وضعیت نابسامان زمین استادیوم تختی اصلاندوز، فوتبال شهر را در مسیر سراشیبی قرار داده است و این امر نهایتا باعث می شود این ورزش نتواند پیشرفت چندانی حاصل کند و در ادامه این وضعیت نامناسب موجب رغبت نداشتن اهالي فوتبال براي فعال سازي اين رشته محبوب می شود.

گرچه سالن های حضرت علی ابن ابیطالب (ع)محله قره قباق و سالن ورزشی 9 دی سپاه ناحیه عشایری جوابگوی مطالبات جوانان و نوجوانان و حتی بزرگسالان ورزشکار است اما رشته هایی نظیر فوتبال و دو و میدانی نیاز به یک ورزشگاه مجهز و بزرگ دارند.

در پایان انتظار داريم مسئولان شهرستان توجه ويژه ای برای برون رفت فوتبال شهر اصلاندوز از وضعيت نامناسب فعلی داشته باشند. متوليان ورزش بايد با ورزشکاران صادق باشند و حرف دل آنان را بشنوند و برای ارتقای جايگاه ورزش منطقه با پيش کسوتان ورزشی تعامل کنند.


ارسال نظرات