آیلین بالایی عضو هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصلاندوز مغان دیپلم افتخار ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال 2015 را کسب کرد.
کد خبر: ۸۶۶۲۴۹۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، ششمین مسابقه بین‌المللی نقاشی محیط زیست «کائو» کشور ژاپن در سال 2015، در حالی با موضوع «حفظ منابع طبیعی با همکاری هم» برگزار شد که فاطمه مرادی 8 ساله از شهر خرم‌آباد استان لرستان، آیلین بالایی 7 ساله از شهر اصلاندوز استان اردبیل، هانیه خراسانی 11 ساله از شهر کرمانشاه استان کرمانشاه و کوثر کیایی 14 ساله از شهر گرگان استان گلستان، موفق به دریافت جایزه و دیپلم افتخار این رقابت هنری شدند.

همچنین، حوریا امیری 13 ساله از اصفهان گواهی شرکت در این مسابقه را به دست آورد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ارسال 417 اثر نقاشی اعضای خود در این مسابقه شرکت کرده بود. همچنین یک دیپلم افتخار به عنوان برنده جایزه گروهی مسابقه به امور بین‌الملل کانون به دلیل مشارکت فعال در این رقابت اهدا شده است. این جایزه در کل به پنج کشور شرکت‌کننده - که بیشترین اثر را ارسال کرده بودند - تعلق گرفته است.

آیلین بالایی عضو هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصلاندوز مغان پیش از این دیپلم افتخار هفدهمین مسابقه بین المللی نقاشی 'نوا زاگورا' کشور بلغارستان در سال 2015 را کسب کرده بود.

ارسال نظرات