مسابقه مطالعاتی«اقتصاد مقاومتی» بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان +جزئیات

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از برگزاری مسابقه مطالعاتی« اقتصاد مقاومتی» به صورت مجازی خبر داد
کد خبر: ۸۶۶۲۵۲۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،امیرحسین آهنگری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: مسابقه مطالعاتی« اقتصاد مقاومتی» با هدف آشنایی دانشجویان با مبانی اقتصاد مقاومتی و ضرورت و اهمیت این موضوع به صورت مجازی برگزار می شود.

وی  با بیان اینکه سوالات مسابقه از  جزوه مطالعاتی « اقتصاد مقاومتی از نزدیک» طرح می شوند، افزود: این آزمون در دو نوبت در تاریخ های 31 فروردین و 1 اردیبهشت از ساعت 20 تا 22 در کانال تلگرامی این تشکل با لینک https://Telegram.me/basij_LUMS  برگزار می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: سوالات آزمون در هر نوبت راس ساعت 20 در قالب یک فایل PDF در کانال تلگرامی قرار داده می شود و شرکت کنندگان به مدت دو ساعت می توانند پاسخ سوالات را در قالب یک پیام تلگرامی به همراه نام و نام خانوادگی، شماره  دانشجویی  و شماره همراه خود را به لینک تلگرام javadghh@ ارسال کنند.

آهنگری ادامه داد: شرکت کنندگان تنها در یک نوبت می توانند در آزمون شرکت کنند و تعدد آزمون، جهت تسهیل شرکت در مسابقه است.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایزی اهدا می شود، گفت: دانشجویان می توانند جهت شرکت در آزمون، دریافت فایل جزوه  و کسب توضیحات بیشتر به کانال تلگرامی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان مراجعه کنند.

منبع:خبرآزاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار