همزمان با ولادت امام محمد تقی (ع) انجام شد

برگزاری حلقه صالحین بسیج آبی بیگلو در منزل شهید پوراروج

حلقه شجره طیبه بسیج با حضور فرمانده سپاه نمین و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج بخش ویلکیج در منزل شهید پوراروج برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۴۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از از نمین، همزمان با میلاد ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) و در آستانه هفته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه نمین و فرماندهان پایگاه های مقاومت، یرگروه ها و مربیان حلقه های صالحین بسیج بخش ویلکیج با حضور در منزل شهید پوراروج با پدر وی دیدار و عیادت کردند.

در این دیدار ضمن جویا شدن احوال پدر شهید پوراروج، حلقه شجره طیبه صالحین نیز برگزار شده و پدر شهید ضمن بیان سخنانی، توصیه هایی نیز به فرماندهان جوان بسیج، سرگروه ها و مربیان حلقه ها کرد.

فرمانده سپاه نمین نیز در این دیدار پدران و مادران شهدا را سرمایه های عظیم کشور عنوان کرد و اظهار کرد: در هست سال دفاع مقدس خانواده شهدا فرزندان و بهترین سرمایه ههای زندکی خود را با ایمان راسخ تقدیم دفاع از کشور کردند.

سرهنگ حسین ایرانی در بخش دیگری از سخنان خود به شهدای مدافع حرم پرداخت و از پدر شهید قربانعلی پوراروج خواست تا در طاعات و عبادات خود دعاگوی رزمندگان و مدافعان حرم باشند.

مولود خوانی و برگزاری جشن میلاد ولادت حضرت امام محمد تقی (ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

چندی پیش پدر شهید پوراروج به علت بیماری و انجام عمل جراحی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود و در حال حاضر نیز دوران نقاهت و درمان خود را در منزل سپری می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار