همزمان با هفته سلامت و با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ ورزش کردن همایش پیاده روی خانوادگی به میزبانی تپه نورالشهدا کرج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۴۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، این همایش روز جمعه سوم اردیبهشت ماه از ساعت ۷ صبح در مسیر میدان آیت الله طالقانی تا کوه نورالشهدا در منطقه عظیمیه کرج به انجام می رسد.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز در این ارتباط گفت: هر ساله و همزمان با هفته سلامت برنامه ای مشترک میان دانشگاه علوم پزشکی و هیئت ورزش های همگانی البرز در حوزه ورزش شهروندی برگزار می شود.

مهدی محبی افرود: برای سال جاری نیز با پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی برگزاری یک همایش پیاده روی خانوادگی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد این همایش با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شود.

وی ادامه داد: جلسات هماهنگی این همایش همگانی با حضور کارشناسان هیئت استان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت و مسیر و نوع برگزاری مورد توافق و تایید قرار گرفت.

محبی با بیان اینکه برای شرکت کنندگان در این همایش جوایز متنوعی در نظر گرفته شده، گفت: این جوایز شامل لوازم و البسه ورزشی است و از طریق قرعه کشی به شرکت کنندگان اهدا می شود.

رییس هیئت ورزش های همگانی استان البرز بیان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش و در طول مسیر غرفه هایی از سوی دانشگاه علوم پزشکی اقدام به توزیع بروشورهای آموزشی خواهند کرد ضمن آنکه خدماتی چون تست قند خون و فشار خون رایگان نیز به عمل خواهد آمد.

وی در پایان افزود: تشویق شهروندان به ورزش و اهمیت به فعالیت بدنی به عنوان یکی از راهکارهای حفظ سلامتی از اهداف برگزاری این همایش پیاده روی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها