معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق اعلام کرد:
معاون فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق گفت: جاده اختصاصی دسترسی دو ایستگاه‌ مخابراتی "شاهرود هیل" و "ریوند هیل" شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق جمعاً به طول26 کیلومتر با رعایت اولویت‌های زیست محیطی تسطیح و باز سازی شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۴۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ معاون فنی منطقه شمالشرق در گفت و گو با خبرنگاران گفت: جاده اختصاصی دسترسی این ایستگاه‌های مخابراتی پس از بازسازی و تسطیح انجام شده، دیگر مشکلی برای تردد آسان و سریع نخواهند داشت.

حمید قزوینی در ادامه افزود: بخش‌هایی از این جاده‌ها در اثر بارش‌های زمستانی و عوامل طبیعی دیگر آسیب دیده بود که همین امر تردد همکاران واحدهای مخابراتی و عملیاتی برای رسیدن به آن ایستگاه‌ها با مشکل روبرو می‌کرد.

وی با اشاره به استفاده از توان و امکانات بومی واحد ترابری منطقه شمالشرق برای تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل"، خاطرنشان کرد: کوهستانی بودن، آب و هوای سرد، دقت برای حفظ منابع طبیعی و رعایت اولویت‌های زیست محیطی از جمله عواملی بود که کار در این منطقه را سخت می‌کرد.

قزوینی تصریح کرد: همکاران ما با تواجه به وجود همه مشکلات، با صرف کمترین زمان و بیشترین دقت در عدم بروز حادثه، این جاده‌ها را بازسازی و تسطیح کردند.

گفتنی است: ایستگاه مخابراتی "شاهرود هیل" در ارتفاعات شمال شهر شاهرود و "ریوند هیل" در ارتفاعات غرب شهر سبزوار مستقر بوده که وظیفه تامین ارتباط مخابراتی متنوع و مورد نیاز شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالشرق را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها