دوچرخه سواران البرزی همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و با شعار «من محمد را دوست دارم» مسیر کرج تا شهر اصفهان را رکاب می زنند.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۵۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دوچرخه سواران البرزی همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) و با شعار «من محمد را دوست دارم» مسیر کرج تا شهر اصفهان را رکاب می زنند.
 
این سفر به مدت ۵ روز به طول خواهد انجامید و گروه دوچرخه سواری «ظهور» در طول مسیر به تبیین خصوصیات و سجایای اخلاقی پیامبر مهربانی ها خواهند پرداخت.

سرپرست گروه دوچرخه سواری ظهور در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: همواره تلاش کرده ایم با بهره گیری از ورزش و رشته دوچرخه سواری منتقل کننده ارزش ها باشیم.

محمد فروردین افزود: این گروه از زمان تشکیل خود برنامه های متنوعی را با اهداف مختلف به اجرا در آورده است و خوشبختانه با اقبال و همراهی خوبی از سوی آحاد مردم مواجه شده است.

وی اعضای این گروه را ۱۰ نفر عنوان کرد و گفت: بنابر سفرها و نیاز تعدادی از اعضا انتخاب می شوند و این تعداد بین ۲ تا ۵ نفر برای هر برنامه متغیر است.

فروردین عبور از مسیر شمالی کشور و کویر مرکزی ایران را به عنوان ۲ برنامه شاخص مورد اشاره قرار داد و گفت: در کنار این برنامه ها در ایام نوروز امسال با شعار حفظ محیط زیست مسیر کرج تا مشهد مقدس را رکاب زدیم.

وی در پایان با بیان اینکه این برنامه سال گذشته نیز در این ایام صورت گرفته است، گفت: حرکت گروه دوچرخه سواری ظهور ۱۲ اردیبهشت ماه خواهد بود و همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) وارد شهر اصفهان خواهیم شد.


ارسال نظرات