فرماندار نیر خبر داد

تدارک 62 شعبه اخذ رای جهت برگزاری انتخابات در نیر

مهدی احمدی از پیش‌بینی 62 شعبه اخذ رأی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۷۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدی احمدی تعداد شعب اخذ راي در اين شهرستان را 62 شعبه ذكر كرد و گفت: تلاش خواهيم كرد همانند دور اول انتخابات سالم و پرشوري را در اين شهرستان داشته باشيم.

فرماندار نير با بيان اينكه از اين تعداد 9 شعبه متعلق به شهرهاي نير و كورائيم و 53 شعبه متعلق به روستاهاي شهرستان نير است از مشاركت 60/2 درصدي نيري ‌ها در دور اول انتخابات خبر داد.

احمدي گفت: از جمعيت 24 هزار نفري شهرستان نير 17 هزار و 720 نفر بالاي 18 سال است كه واجد شرايط راي دادن در اين دوره از انتخابات هستند.

وی حضور مردم در انتخابات را تضمين كننده و تقويت كننده پايه ‌هاي نظام و انقلاب دانست و افزود: مردم همواره بايد متوجه اين مهم باشند و با حضور و مشاركت پرشور خود در انتخابات دشمنان انقلاب را از طمعي كه به اين آب و خاك دارند، نااميد كنند.

فرماندار نیر اظهار كرد: زمان انتخابات مرحله دوم نيز همزمان با سراسر كشور دهم ارديبهشت ماه خواهد بود.

وی افزود: ستاد انتخابات اين شهرستان با ساماندهي يك هزار نفر آماده برگزاري دور دوم انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اين حوزه انتخابيه است.

احمدی گفت: اين افراد در قالب هيات هاي اجرايي و نظارت، بازرسي و عوامل انتظامي و امنيتي و نظارتي و اعضاي شعب انتخابات را برگزار خواهند كرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار