دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد:

طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در یزد اجرا می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از اجرای طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۵۹۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: نخستین نشست امسال ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهاباد عصر دیروز با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، امام جمعه، معاون فرماندار بهاباد و اعضای ستاد در محل دفتر امام جمعه بهاباد برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی امام جمعه بهاباد در این جلسه با بیان اینکه احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است، اظهار داشت: جامعه‌‌ای که در آن امر به معروف و نهی از منکر احیا نشود، از رحمت خداوند دور می‌ماند زیرا احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فریضه مهم اسلامی است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهاباد تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه‌های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است.

برگزاری یادواره آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی بافقی

علی اصغر دهقانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد هم در این نشست به مهمترین برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اشاره کرد و گفت: برای امسال بحث طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به یاری خدا در این طرح افرادی که دلسوز و متعهد باشند پس از جذب، گزینش شده و آموزش‌های لازم نسبت به اجرای امر به معروف و نهی از منکر را می‌بینند و در این زمینه پا به کار می‌شوند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان از برگزاری یادواره و بزرگداشت حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی بافقی خبر داد و گفت: دنبال آن هستیم تا بعد از موافقت از مرکز، یادواره و بزرگداشت بزرگ شهید امربه معروف و نهی از منکر استان یزد و کشور حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمدتقی بافقی برگزار شود تا بتوانیم ادعا کنیم که به یکی از مصادیق بزرگداشت عامران بزرگ عمل کردیم و از این طریق توانسته باشیم دین خود را به این عالم برگوار ادا کرده باشیم.

در این جلسه حکم "عباس اسماعیل‌زاده" به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بهاباد که از سوی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس ستاد استان صادر شده بود، به وی تقدیم و معاونین ستاد شهرستان هم معرفی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار