خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک، تکمیل سوله فرهنگی و ورزشی منطقه مهدیه را نیازمند اعتبار دانست.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۰۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حمید رضالو در جلسه ستاد کنگره شهدای شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: سه منطقه آسیب‌پذیر و جرم‌خیز در شهرستان آبیک مشخص شده است که امسال برنامه‌های فرهنگی مختلفی در این مناطق اجرا می‌شود.

وی افزود: برای استمرار اجرای طرح یاوران حجاب نگاه مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک به این مهم لازم و ضروری است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک ادامه داد: گرچه طرح یاوران حجاب در حال اجرا است ولی می‌طلبد مسئولان این شهرستان برای ادامه روند این طرح حمایت بیشتری داشته باشند.

رضالو خاطرنشان کرد: در سال گذشته زمینی از سوی شورا و شهرداری در منطقه مهدیه شهر آبیک برای ساخت سوله فرهنگی و ورزشی در اختیار سپاه قرار داده شد.

این مسئول بیان کرد: از سوی استان قزوین سال گذشته 2 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سوله ورزشی و فرهنگی منطقه مهدیه شهر آبیک اختصاص داده شد ولی با اتمام این اعتبار در حال حاضر این پروژه نیمه کاره رها شده است.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک مطرح کرد: امسال نیز از سوی استان قزوین اعتباری برای سوله ورزشی و فرهنگی مهدیه شهر آبیک تخصیص می‌یابد.

رضالو عنوان کرد: از مسئولان شهرستان آبیک درخواست می‌شود برای تکمیل سوله مهدیه شهر آبیک اعتبار لازم را اختصاص داده تا امسال تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: با تکمیل سوله ورزشی و فرهنگی مهدیه شهر آبیک که از مناطق محروم این شهر است می‌توان برنامه‌های فرهنگی مختلف و گسترده‌تری را در این منطقه اجرا کرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق (ع) شهرستان آبیک یادآور شد: با توجه به تجمع مردم و تردد آنان در پارک مادر، شهرک بعثت و گلزار شهدای گمنام اجرای برنامه‌های فرهنگی در این سه مکان در دستور کار قرار دارد.

* طرح یاوران حجاب در آبیک استمرار یابد

رئیس کارگروه اخلاق مجمع بسیج اقشار شهرستان آبیک نیز در این جلسه گفت: اجرای طرح یاوران حجاب با مساعدت اداره آموزش و پرورش این شهرستان کلید خورد که استمرار آن ضروری است.

حجت‌الاسلام ابوالفضل صیاد افزود: حضور مشاور در مدارس برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان در زمینه حجاب و آسیب‌های ظاهری، خانواده، آسیب‌های اجتماعی، ماهواره و محیط آلوده به عنوان نیاز ضروری است.

رئیس کارگروه اخلاق مجمع بسیج اقشار شهرستان آبیک تصریح کرد: کمبود افراد متخصص مشاور در زمینه‌های فرهنگی و مذهبی در شهر آبیک احساس می‌شود.

صیاد خاطرنشان کرد: مردم برای مراجعه به مراکز مشاوره با دو مشکل مواجه هستند؛ یا هزینه‌های این مراکز زیاد است و یا در زمینه تخصص نمی‌توانند به مشاوران به ویژه در مسائل اعتقادی و دینی اعتماد کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها