دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد:
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد گفت: حالا که خود دولتی ها هم به کارشکنی های آمریکا در مسیر اجرای برجام اعتراف کرده اند، زمان آن فرا نرسیده که دولت فرجام برجام را، که همان نقض برجام باشد اعلام کند؟
کد خبر: ۸۶۶۲۶۰۹
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد در واکنش به اظهارات اخیر سیف گفت: حالا که خود دولتی ها هم به کارشکنی های آمریکا در مسیر اجرای برجام اعتراف کرده اند، زمان آن فرا نرسیده که دولت فرجام برجام را، که همان نقض برجام باشد اعلام کند؟

علیرضا زارع شهرآبادی افزود: پیش تر امام خامنه ای در مورد تایید مشروط برجام فرموده بودند وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه‌ای و توسّط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت هم موظّف می باشد طبق بند ۳ مصوّبه‌ی مجلس، اقدام های لازم را انجام دهد و فعّالیّت های برجام را متوقّف کند. لذا طبق این سخنان امام خامنه ای، کاملا صریح و واضح است که برجام در حال حاضر نقض شده است چرا که در این مدتِ پسابرجام بیش 15 مورد تحریم علیه ایران شده است.
 

این فعال دانشجویی اظهار داشت: آیا دولت حقوق دان ما طبق قانون نباید قبل ترها نقض برجام را اعلام می کرد؟ به هر حال، از قدیم گفتند جلوی ضرر را هر وقت بگیری منفعت است.

ارسال نظرات