برنامه ریزی جهت تولید، تامین و پخش بیش از 24هزار دقیقه برنامه در شبکه اشراق

جهت تولید، تامین و پخش بیش از 24هزار دقیقه برنامه در شبکه اشراق با موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۲۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جهت تولید، تامین و پخش بیش از 24هزار دقیقه برنامه در شبکه اشراق با موضوع اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.
گفتنی است، اقتصاد مقاومتی درپی مقاوم سازی، بحران زدایی و ترمیم ساختارها و نهادهای فرسوده و ناکارآمد موجود اقتصادی مطرح شده، که قطعا باور ومشارکت همگانی واعمال مدیریت های عقلایی ومدبرانه، پیش شرط و الزام چنین موضوعی است.
امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گذاری شده است موید این مطلب است که در زمینه اقتصاد مقاوتی می بایست بسیار جد ی تر از گذشته عمل کرده ودر جهت تبیین و اجرای آن اقدامات جدی صورت گیرد.
 در این راستا صدا و سیمای مرکز زنجان در نظر دارد بنا به ضرورت پرداخت همه جانبه و گسترده به این موضوع با برنامه های مختلفی به بررسی  جهات مختلف موضوع و اجرایی شدن این هدف مهم یعنی عنوان سال بپردازد.
معاونت صدای مرکز زنجان در نظر دارد با پرداخت به موضوع در برنامه های مختلف به طور ویژه و در برنامه های روتین به مدت 14200 دقیقه  در تبیین هرچه بهتر این موضوع تلاش نماید.
این معاونت تولید دو ویژه برنامه با عناوین  " رهنمود" و "اقتصاد مقاوتی " را در دستور کار که سعی دارد زوایا ی مختلف و راهکارهای عملی و علمی تحقق عنوان سال را با حضور نخبگان و کارشناسان مورد بررسی قرار دهد همچنین سایر  برنامه های روتین ازجمله: کندیمیز، سلام زنجان، جوان،حرف حساب ، برنامه علمی، یاشایش  نیز هر کدام فراخور موضوع برنامه به عنوان سال پرداخت خواهند کرد . علاوه بر این برنامه های تامینی مناسب نیز برای این موضوع تهیه و پخش خواهد شد.
معاونت سیمای مرکز هم تصمیم دارد با به تصویر کشیدن نمود های عملی و بررسی همه جانبه، هرچه شایسته تر به بررسی موضوع عنوان سال بپردازد.
این معاونت با تهیه و پخش بیش از6 هزار و 600 دقیقه برنامه در قالب ویژه برنامه های مختلف و برنامه های روتین شامل: اقتصاد استان، عطر آدینه، سیمای راهبران، مردم و مسئولین، برکت، بیزیم ائللر، امین امت، سفر به شهرستانها و  تهیه برنامه های تامینی برنامه ریزی های خوبی را برای این امر انجام داده است.
معاونت اطلاعات و اخبار مرکز با در نظر گرفتن تاثیر گزاری خبر در عمق جامعه و میزان بیننده بالای اخبار استانی در بین مخاطبین  در تلاش است تا با تهیه گزارش های محتلف خبری رادیویی و تلویزیونی، تفسیرهای رادیویی و تلویزیونی به مدت  4هزار دقیقه به نقش موثر خود در جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با عنوان سال اقدام نماید.




ارسال نظرات