جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: توان نظامی، دفاعی و علمی نیروهای مسلح ایران با ۳۶سال پیش قابل مقایسه نیست و پیشرفت‌های مکرر ما آرام و قرار را از دشمن سلب کرده است و خوب فهمیده که حمله به ایران مساوی با خودکشی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۳۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در یادواره ارتش و دفاع مقدس با محوریت شهدای تفنگدار دریایی در رودبار برگزار شد، برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا را ادای دینی به مقام شامخ ایثارگران دانست و اظهار کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا اقدام خدا پسندانه‌ای است که باید تداوم یابد.

وی تصریح کرد: از حمله صدام و حمایت کشورهای مستکبر از او گرفته تا رشادت سربازان و فرماندهان ایرانی همه و همه در بردارنده مفاهیم بلندی است که در یادواره‌ها باید تبیین و بازگو شود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ارزش هر انسانی در پیشگاه خدا به اندازه سرمایه‌گذاری است که در راه احیای ارزش‌های الهی و حفظ آنها به میدان عمل می‌آورد، اگر فرهنگ شهادت نبود از اسلام هم خبری نبود، اگر جهاد و جهادگری نبود از عزت، استقلال و آبادی هم خبری نبود.

حجت‌الاسلام حسنی یادآور شد: توان نظامی، دفاعی و علمی نیروهای مسلح ایران با ۳۶سال پیش قابل مقایسه نیست و پیشرفت‌های مکرر ما آرام و قرار را از دشمن سلب کرده است و خوب فهمیده که حمله به ایران مساوی با خودکشی است.

وی افزود: به برکت خون شهدا و مقاوت آنان و صبوری خانواده معظم‌شان است که ایران در میان منطقه‌ای پر از حادثه، با ثبات و استقلال روند پیشرفت خود را طی می کند و لحظه‌ای عقب نمی‌نشیند.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه قیام عاشورا الگوی رزمندگان و نظام ما بوده است گفت: بزرگترین پرچمدار مکتب اسلام امام حسین(ع) است که تمام وجود خود را به میدان آورد و وارثان اصلی این انقلاب خانواده‌های شهدا هستند که با هدایای خون انقلاب را از گزند دشمن در امان نگاه داشتند.

وی افزود: اگر فرهنگ شهادت نبود،‌ اسلام هم نبود و اگر جهاد نبود از عزت و استقلال هم خبری نبود و هرکس در این عرصه بیشتر سرمایه‌گذاری کرده، عزیزتر است.

ارسال نظرات