مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان:

برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی بزرگ غزل سرای معاصر

نمایشگاه آثار خوشنویسی بزرگ غزل سرای معاصر با مشارکت حوزه هنری و جهاددانشگاهی استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۳۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان گفت: نمایشگاه آثار خوشنویسی بزرگ غزل سرای معاصر بخشی از آثار «حسن نیک بین» می باشد که در ارتباط با اشعار برگزیده از استاد «حسین منزوی» به رشته تحریر درآمده است.
اکبر اماملو افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه زنده نگه داشتن هنر بی بدیل شاعر و هنرمند زنجانی«حسین منزوی» غزل سرای به نام معاصر کشور و ارائه اشعار وی در قالب هنر خوشنویسی در جهت برقراری بهتر ارتباط تصویری و مفهومی با علاقمندان و بازدیدکنندگان می باشد.
وی با بیان اینکه 33 اثر از آثار «حسن نیک بین» در این نمایشگاه در معرض دید عموم دوست داران فرهنگ و هنر می باشد، اظهار داشت: نمایشگاه آثار خوشنویسی بزرگ غزل سرای معاصر با عنوان «نام من عشق است...» از 29 فروردین لغایت 6 اردیبهشت سالجاری در نگارخانه شهدای باشگاه علمی و فرهنگی دانشجویان جهاددانشگاهی دایر است.
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری زنجان از برگزاری نشست تخصصی غزل معاصر خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست در روز پایانی برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی بزرگ غزل سرای معاصر(6 اردیبهشت) ساعت 12 در جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات