مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان خراسان شمالی:

راویان راهیان نور در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس تلاش بیشتری کنند

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی گفت: راویان راهیان نور بیشترین وظیفه را در جهت اشاعه فرهنگ دفاع مقدس به نسل کنونی دارند.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۶۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،منصور صحرایی در گفتگو با خبرنگار کوله بار گفت: امروزه کلید حل بسیاری از مشکلات اقتصادی جامعه در گرو تحقق اقتصاد مقاومتی است از طرفی برای رسیدن به این امر مهم می توانیم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس الگوبرداری کنیم که چگونه با کمترین امکانات و با از خود گذشتگی در مقابل قدرت های جهان ایستادگی و مقاومت کردند و در نهایت پیروز شدند همچنین در این راه راویان راهیان نور می توانند نقش ارزنده ای را در انتقال این مفاهیم به نسل امروز و آینده ایفا کنند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی گفت: از زمان آغاز اردوهای راهیان نور عمومی و دانشجویی 2940 نفر از اقشار مختلف مردم استان خراسان شمالی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: از این تعداد 1993 نفر در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق اعزام شدند که 893 نفر آنها را خواهران و 1100 نفر را برادران تشکیل می دادند.

صحرایی اضافه کرد: همچنین 947 نفر در قالب اردوهای راهیان نور دانشجویی راهی سرزمین های نور شدند که 458 آنها برادر و 489 نفر آنها خواهر بودند.

مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی گفت: اردوهای راهیان نور استان خراسان شمالی عموما شش روزه برگزار شد و زائران استان علاوه بر اینکه از مکان هایی همچون حمیدیه, شلمچه, اروند, فتح المبین, هویزه, دهلاویه, طلائیه, عملیات رمضان, فکه و معراج الشهدا بازدید کردند در رزمایش رزمی فرهنگی راهیان نور در اردوگاه شهید حبیب اللهی نیز شرکت کردند.
ارسال نظرات