خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی اوقاف خراسان جنوبی گفت: ثبت نام در مسابقات قرآن اوقاف که در 11 رشته برگزار می‌شود تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۸۱
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان،حجت‌الاسلام مهدی عباسی با اشاره به اینکه ثبت نام مسابقات قرآن اوقاف تا 21 اردیبهشت ماه ادامه دارد، گفت: رشته‌های این دوره از مسابقات شامل حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ۲۰ جزء، حفظ کل، قرائت، ترتیل، معارف، دعاخوانی، تواشیح، اذان و ابتهال است.


وی اظهار کرد: مسابقات اذان و ابتهال در استان ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود و همچنین مرحله استانی مسابقه اوقاف در تابستان ۹۵ برگزار خواهد شد و جزئیات آن اعلام در آینده اعلام می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اوقاف خراسان جنوبی بیان کرد: تا امروز 29 فروردین ماه 490 نفر ثبت نامی جدید برای مسابقات قرآن اوقاف داشته‌ایم که از این تعداد 48 نفر از شهرستان سربیشه، 101 نفر از بیرجند، یک نفر از خضری دشت بیاض، 161 نفر از خوسف و 9 نفر از زیرکوه می‌باشند.


عباسی ادامه داد: همچنین 41 نفر از سرایان، 7 نفر از سربیشه، 42 نفر از طبس،33 نفر از فردوس، 45 نفر از قائن و دو نفر از نهبندان ثبت نامی های جدید مسابقات قرآن اوقاف هستند.

وی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در مسابقات می توانند به سایت http://www.quraniran.ir و یا ادارات اوقاف شهرستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 10165

ارسال نظرات
پر بیننده ها