مسئول ستاد راهیان نور شهید باقری گفت: حرکت کاروان خودروهای شخصی به مقصد مناطق عملیاتی غرب کشور روز چهارشنبه(8 اردیبهشت) از حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۹۲
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، "سیدمحمد هاشمی" مسئول ستاد راهیان نور شهید حسن باقری از اعزام کاروان خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی غرب کشور همزمان با گرامیداشت عملیات بازی دراز خبر داد و گفت: حرکت این کاروان روز چهارشنبه(8 اردیبهشت) از حرم مطهر امام خمینی(ره) آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در ادامه این سفر زائران کاروان‌ شهید باقری از یادمان‌های شهدای مرصاد، قراویز، پادگان ابوذر و شهید شیرودی در استان کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

هاشمی تصریح کرد: محل اسکان زائران این کاروان در پادگان‌های ارتش در غرب کشور یعنی پادگان الله اکبر اسلام آباد و پادگان ابوذر سرپل ذهاب خواهد بود.

مدیر ستاد راهیان نور شهید باقری گفت: این کاروان در بعد از ظهر روز پنج‌شنبه(9 اردیبهشت) در مراسم گرامیداشت شهید شیرودی در دشت ذهاب و محل شهادت این خلبان هوانیروز ارتش شرکت کرده و در همان شب در ویژه مراسمی که در شهر سرپل ذهاب برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

هاشمی خاطرنشان کرد: روز جمعه اعضای این کاروان همراه با سایر مردم به ارتفاعات بازی دراز صعود خواهند کرد و یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی خواهند داشت.

وی در پایان بیان کرد: برای کاروان‌های راهیان نور شهید باقری ظرفیت 300 نفره در نظر گرفته شده است که در طول مسیر راویان، حماسه‌های رزمندگان در غرب کشور را برای زائران روایت خواهند کرد.
ارسال نظرات