کاش یک صدم جنجال حصر حل مشکلات اقتصادی را مطالبه می‌کردید

علی مطهری خواستار پیگیری حصر دو تن از سران فتنه توسط رئیس جمهور شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۹۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳



خبرگزاری بسیج مازندران، وی در مصاحبه با ایلنا گفته است: روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی وظیفه دارد پیگیر رفع حصر باشد. نباید دائماً این مسائل را به شرایط سیاسی پیوند زد و گفت اکنون کشور در شرایط خاصی است و صلاح نیست این موضوع مطرح شود. این حرف درست نیست چون کشور ما به دلیل پیگیری آرمان‌های انقلاب اسلامی همیشه در شرایط خاصی است.

مطهری افزود: اینکه برخی عنوان می‌کنند «اگر دادگاه برگزار شود، حکم صادره سخت خواهد بود پس بهتر است برگزار نشود»، نمی‌تواند منطقی باشد؛ چرا که باید حرف‌ها و دفاعیات شنیده شود و مشخص شود چه عواملی موجب بروز چنان رفتارهایی از آنها شد و شروع کننده چه کسی بود. اینها طبعاً اتهام آنها را سبک‌تر می‌کند.

معلوم نیست چرا آقای مطهری که این همه به سرنوشت سران فتنه علاقه نشان می‌دهد، چرا به اندازه یک صدم این توجه و تمرکز، مثلاً درباره تشدید رکود اقتصادی و 3 برابر شدن حجم نقدینگی و افزایش نرخ بیکاری و چک‌های برگشتی و تشدید واردات کالاهای لوکس و کوتاهی در اجرای برجام و کم توجهی به نقض آن توسط طرف غربی و «تقریباً هیچ» شدن دستاورد برجام از دولتمردان و رئیس‌جمهور سؤال و مطالبه نمی‌کند؟ و آیا ادعای «صدای ملت، منتقد دولت» فقط برای دولت سابق بود و در دولت فعلی باید مطالبات اقتصادی و فرهنگی از دولت را تعطیل کرد؟

ثانیاً افراطیون قانون‌شکن و ضد اسلامیت و جمهوریت که پشت نقاب اصلاح‌طلبی پنهان شده‌اند،کی به حکم قانون (چه شورای نگهبان و چه قوه قضائیه) تن داده‌اند که اکنون هم در صورت محاکمه و محکومیت سران فتنه تمکین کنند؟ مگر برخی از همین فعالان محکومان فتنه 88، حامیان بعدی امثال علی مطهری نشدند؟
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار