پدر شهید احمدی‌روشن:

دشمن زمانی سازش خواهد کرد که دست از منافع خود برداریم

پدر شهید هسته‌ای گفت: تا زمانی که ما روی پای خودمان ایستاده باشیم دشمن هم دست از دشمنی بر نمی‌دارد و تنها زمانی با ما سازش خواهد کرد که دست از منافع بکشیم.
کد خبر: ۸۶۶۲۶۹۵
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، رحیم احمدی‌روشن در اولین یادواره شهدای هسته‌ای که با محوریت «شهدای هسته‌ای ناظر بر برجام» در دانشگاه آزاد اسلامی تالش برگزار شد با بیان اینکه هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا  فقط جهت دلسوزی شهید و خانواده‌اش نیست اظهار کرد: یادواره شهدا فرصتی برای آموختن راه و رسمی زندگی شهداست.

وی با تاکید بر اینکه استقبال از یادواره شهدا در سراسر ایران بی‌نظیر و کم سابقه بوده است گفت: شهدای هسته‌ای در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند.

پدر شهید هسته‌ای با بیان این که در قرآن آمده است،  شهدا زنده‌اند و در نزد خدا روزی می‌خورند، گفت:  شهد شیرین شهادت در نزد شهید والاست، چنانکه آرزو می‌کند بار دیگر به دنیا برگردد و در راه خدا به شهادت برسد.

احمدی‌روشن یادآور شد: اینکه اهداف پنهان استکبار را برای قشر دانشجو تبیین کنم از مهم‌ترین دغدغه‌های من است چرا که دشمن هر روز به بهانه‌های متعدد سعی می‌کند به نظام ما صدمه بزند.

وی با تاکید بر وقاحت غرب مبنی بر پیش کشیدن مسئله حقوق بشر در خصوص عدم آزاد بودن هم جنس بازی در ایران، گفت: تا زمانی که ما روی پای خودمان ایستاده باشیم دشمن هم دست از دشمنی بر نمی‌دارد و تنها زمانی با ما سازش خواهد کرد که دست از منافع بکشیم.

پدر شهید هسته‌ای ادامه داد: نظر رهبری معظم هم این بود که مسئله دشمن با ما فقط مسئله هسته‌ای نیست و می‌بینیم که امروز هم بحث موشکی را پیش کشیده‌اند و هر روز زیاده خواه تر می‌شوند.

احمدی‌روشن بیان داشت: دشمن به دنبال نابودی اقتدار نظام اسلامی است اما این آرزو را به گور می‌برد.

وی با بیان ویژگی‌های شخصیتی شهید مصطفی احمدی روشن نظیر ولایت‌مداری و خلوص، گفت: مصطفی تا وقتی که بود یارو یاور من در همه امور بود و الان هم که شهید شده بیشتر دست مرا می‌گیرد.

احمدی روشن درباره اقدامات دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: زمانی که در دنیا هیچ امکاناتی به ما نمی‌دادند، دانشمندان ما ۵ هزار سانتریفیوژ را به ۱۹ هزار تبدیل کردند.

 

ارسال نظرات