مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

استفاده از سالن‌های ورزشی روستایی برای بانوان مازندرانی میسر می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: زمینه استفاده از سالن‌های ورزشی روستایی برای بانوان مازندرانی فراهم شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۰۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶




خبرگزاری بسیج مازندران، مریم جمشیدی در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: برای بهره‌وری مناسب از کارکنان دستگاه‌های اجرایی لازم است به سلامت جسم و روح آنان توجه شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه را به خود اختصاص داده‌اند و ورزشی سبب پویایی زنان می‌شود، افزود: زنان سالم خانواده موفق را به جامعه تحویل می‌دهند و این عامل سبب پیشرفت کشور می‌شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری مازندران بیان کرد: با توجه به اهمیت مسئله ورزش در ایجاد سلامت روحی و روانی فراتر از موضوع سلامت جسم زنان به‌ویژه در محیط کار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استرس کار فشار روحی را به بانوان شاغل در ادارات وارد می‌کند، گفت: سیاست‌گذاری دقیق و اجرای برنامه مناسب برای ورزش بانوان شاغل در دستگاه‌های دولتی و اجرایی بستر مناسبی را برای سلامت می‌کند.

جمشیدی سلامت جسم و روح زنان که با ورزش تضمین می‌شود را سرمایه‌گذاری بلند مدت برای تحکیم ارکان جامعه دانست و تصریح کرد: به منظور برنامه‌ریزی دقیق برای ورزش بانوان استان به‌ویژه زنان شاغل در ادارات سال گذشته تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران امضا شد که در این قرارداد مشترک آموزش، ایجاد بستر مناسب برای ورزش بانوان، ورزش همگانی و ورزش زنان روستایی دیده شد که امسال قرار است اجرایی شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های ورزشی از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شده است، افزود: سالن‌های ورزشی روستایی که تاکنون برای مردان اختصاص داشت در حال حاضر زنان روستایی هم می‌توانند در ساعات مشخصی از آن بهره‌مند شوند.

جمشیدی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها باید ساعتی را برای ورزش بانوان استان اختصاص دهند، گفت: اختصاص ساعت ورزشی برای کارکنان دولت سبب بهبود وضعیت کار و افزایش بهره‌وری می‌شود.

گفتنی است، این مراسم به همراه با کارگاه آموزشی ورزشی در محیط کار و پیشگیری از آسیب‌های زنان در سالن ورزشیسیدرسولحسینی مرکز استان برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار