فرماندار گلوگاه از برنامه‎ریزی برای اعزام 600 بسیجی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: مراسم 14 خرداد باید مانند سال‌های قبل با شور و هیجان و پُرشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۰۸
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴



خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان گلوگاه، محمدرضا تباکی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی گرامیداشت آزادسازی خرمشهر و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، ضمن تبریک ماه مبارک رجب و میلاد امام جواد (ع)، اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر و رشادت‌هایی که رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس انجام دادند باید برجسته شود و نسل‌به‌نسل به‌ویژه به جوانان انتقال داده شود.

وی با بیان اینکه حماسه ملت ایران در دفاع هشت‌ ساله از میهن، برای کشور یک گنجینه تمام‌نشدنی است و باید از آن به‌طور دقیق استفاده کرد، افزود: ما در جنگ، انقلاب ایران را به جهان صادر کردیم.

فرماندار گلوگاه درباره مراسم ارتحال امام خمینی (ره) بیان کرد: مراسم 14 خرداد باید مانند سال‌های قبل با شور و هیجان و پرشکوه برگزار شود، لذا تمامی ادارات و نهادها باید با جدیت در برگزاری این مراسم ورود پیدا کنند.

تباکی بیان کرد: همه ما به امام و شهدا بدهکار هستیم، اگر امروز عزت داریم و سربلند بوده و احساس آرامش می‌کنیم، تمام این‌ها به سبب حرکت انقلابی آن امام بزرگوار و شهدای انقلاب اسلامی است.

فرماندار گلوگاه اظهار کرد: هیچ اداره‌ای نباید در این زمینه کوتاهی کند و با تمام توان باید با اخلاص به میدان آمده و در هر چه بهتر برگزار شدن مراسمهای مربوطه کمک کند.

این مسئول در پایان گفت: طبق اعلام فرمانده سپاه گلوگاه، امسال 600 نفر از بسیجیان این شهرستان برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام (ره) به مرقد مطهر آن رهبر فرزانه اعزام میشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها