خبرهای داغ:
مسئول ستاد کنگره شهدای شاهرود از جمع آوری بیش از 95 درصد از اسناد و خاطرات شهدای این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۲۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲
نورالله سعیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به جمع آوری اسناد،خاطرات و اطلاعات شهدای شهرستان شاهرود اظهار کرد: با تلاش همه دست اندرکاران و پیگیری های شبانه روزی خادمان شهدا و همکاری خانواده شهدا و ایثارگران تاکنون توانسته ایم بیش از 95 درصد پرونده شهدای شهرستان شاهرود را تکمیل نماییم.

وی افزود: تلاش همه خادمان شهدا در این است که بتوانیم هر چه سریعتر پرونده شهدای باقی مانده شهرستان را جمع آوری و کامل نماییم و در این مسیر نیاز به همراهی خانواده های شهدای باقی مانده داریم.

سعیدی با بیان اینکه در سال 95 از همان آغاز ما پیگیر تکمیل پرونده شهدا هستیم خاطر نشان کرد: در سال 95 پرونده شهید مدافع حرم علی اصحابی و شهید غلامرضا مرزبان را تکمیل نمودیم و در تلاش هستیم باقی مانده شهدای شهرستان که بیش از هزار شهید هستند را تکمیل نماییم.

وی با درخواست از خانواده شهدا باقی مانده برای همکاری با این ستاد گفت: از خانواده والامقام شهدا درخواست داریم برای جمع آوری اسناد و مدارک شهدا با ما همکاری نمایند تا این گنجینه های عظیم و الگوها و اسوه های آسمانی برای نسل های آینده باقی بمانند.

مسئول ستاد کنگره شهدای شاهرود افزود: تلاش ما این است تا بتوانیم این شهدای باقی مانده را سریعتر ساماندهی نماییم و با ارتباط گیری با خانواده های آنان پرونده ها را تکمیل نموده و فرهنگ ایثار و شهادت را در جهت حفظ و حراست و انتقال به نسل آینده تداوم و دوام بخشیم.

خاطر نشان می شود شهرستان شاهرود بیش از هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است که جزو شهرستان پیشگام در امر حفظ و حراست از انقلاب می باشد و تاکنون نیز آمار و اطلاعات بیش از 950 شهید جمع آوری و تدوین شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها