همزمان با روز بسیج عشایری صورت می گیرد

برگزاری یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت 10هزار شهید بسیج جامعه عشایری کشور در لرستان

فرمانده سازمان بسیج عشایری کشور گفت: یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت 10هزار شهید بسیج جامعه عشایری کشور همزمان با روز قشر بسیج جامعه عشایری در لرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۷۷۶
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سردار علی پاشا محمدی در جلسه ستاد بزرگداشت یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت 10هزار شهید جامعه عشایری کشور ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر گفت: یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت 10هزار شهید بسیج جامعه عشایری کشور 29 اردیبهشت همزمان با روز قشر بسیج جامعه عشایری در لرستان برگزار می شود.
وی افزود : زمان برگزاری یادواره مصادف با روز 29 اردیبهشت که اولین دیدار سران ایلات و طوایف عشایر کشور در سال 58 با بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفته، است.
فرمانده سازمان بسیج جامعه عشایری کشور گفت: مجری این یادواره به صورت کامل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) است و دبیری آن نیز به سرگرد خورشیدوند فرمانده سپاه ناحیه عشایری لرستان محول شده است و دبیرخانه آن هم در همین ناحیه تشکیل شده است.
در این جلسه سرهنگ پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت بوالفضل (ع) نیز بیان کرد: به منظور هر چه بهتر اجرا شدن یادواره سردار شهید قاسم مدهنی و گرامیداشت 10 هزار شهید بسیج جامعه عشایری کشور در لرستان 15 کمیته تخصی تشکیل شده و شرح وظایف کمیته ها نیز به آنها ابلاغ شده است.
وی افزود: در این یادواره مدعوینی از سطح کشور، استانهای همجوار و خانواده های معظم شهدای عشایر حضور می یابند.

ارسال نظرات