طرح جدید آمریکا در گزارش موسسه آمریکن اینترپرایز

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به طراحی جدید آمریکا علیه ملت ایران که گزارش موسسه آمریکن اینتر پرایز به آن پرداخته گفت: فشار به مردم و ایجاد اختلاف بین مسئولان از اهداف دشمن است.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۴۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
 به گزارش خبرگزاری بسیج،شعبانعلی رمضانیان در همایش بصیرتی فرهنگیان زنجان با بیان اینکه بسیج باید برنامه‌ها و تمهیداتی برای پیشبرد اهداف نظام ارائه دهد، اظهار داشت: معلمان صرف نظر از بسیجی بودن محافظان مرزهای فکری و اعتقادی هستند.

وی با اشاره به گزارش موسسه آمریکن اینتر پرایز در طراحی‌هایی که علیه انقلاب اسلامی کرده است، گفت: این موسسه لو داد که آمریکا بعد از یک سلسله اقدام علیه نظام اسلامی بنا را به تحریم انتحاری گذاشته، یعنی حاضر است برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی خود نیز ضررهایی را متحمل شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فشار به مردم و سخت شدن زندگی بر آنها را یکی از اهداف دشمن برشمرد و افزود: دشمن قصد دارد با فشار به مردم زمینه را برای تقابل ملت و نظام فراهم کند.

وی تغییر در محاسبات مسئولان عالی نظام را هدف دیگر استکبار عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد با فشار به مردم مسئولان را در مقابل عملی قرار دهد که خواست آنها نیست.

رمضانیان بیان کرد: با فشار به مردم و بعد از آن فشار به مسئولان نظام تصمیمات غیرکارشناسی جای تصمیمات منطقی را خواهد گرفت.

وی اختلاف بین کارشناسان با مسئولان و با همدیگر را از نقشه‌های طراحی شده دشمن دانست و تصریح کرد: این شکاف نوعی بی‌اعتمادی نسبت به گردانندگان نظام ایجاد می‌کند تا این فکر القاء شود که اینها قادر به اداره کشور نیستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه دشمن بعد از بی‌اعتمادی در جامعه اسلامی به دنبال معرفی گزینه خود خواهد بود، اظهار داشت: براساس این گزارش دشمن قصد دارد بعد از 37 سال اقدامات پرزحمت علیه جمهوری اسلامی جبران گذشته کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز در نقطه سرنوشت‌سازی قرار داریم، گفت: اگر در این مرحله قصور کنیم باید هزینه‌های اضافی پرداخت شود.

رمضانیان با بیان اینکه امروز اقتصاد مهمترین مسئله جامعه اسلامی است، ابراز کرد: امروز در دید دوست و دشمن اقتصاد چالش بزرگ و اصلی کشور است و دشمن نیز تحریم انتحاری را در پیش گرفته است.

وی قرار دادن مردم در دو راهی انتخاب گزینه تحمل فشار و یا تسلیم در برابر استکبار را راهبرد دشمن عنوان کرد و افزود: این استراتژی دشمن در این مرحله از نظام است و در درجه نخست جامعه نخبگان مورد هدف قرار گرفته‌اند تا به کمک این قشر و برنامه‌هایشان آحاد مردم را در این مسیر قرار دهند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان بیان کرد: در داخل کشور نیز کسانی هستند که به غلط این نگاه را پذیرفته‌‌ و اعتقاد دارند که بعد از 37 سال از انقلاب قدری از آرمانهایمان کوتاه بیاییم تا بلکه گشایشی حاصل شود.

وی گفت: نگاهی نیز در مقابل نگاه اول وجود دارد که دوراهی ترسیم شده از طرف دشمن را دروغین و واهی دانسته و اعتقاد دارند راه سومی نیز وجود دارد که می‌توانیم با عمل به آن به راحتی از سد مشکلات عبور کنیم.

رمضانیان با بیان اینکه شرع مقدس اجازه تسلیم شدن در برابر دشمن را به ما نمی‌دهد این سوال را مطرح کرد که آیا با کوتاه آمدن ما رضایت دشمن جلب می‌شود یا قصد آنها این است که از دین‌مان دست برداریم.

وی تصریح کرد: آیا قبل از انقلاب اسلامی که جامعه ایران تابع محض آمریکا بود و با فرمان و خواسته او عمل می‌کرد، گره‌های اقتصاد باز شده بود؟ که پاسخ منفی است چرا که دشمن منابع ما را به یغما می‌برد و بیشتر مشکلات صنعتی، کشاورزی و به هم ریختگی‌های اقتصادی امروز ثمرات آن دوران است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان ترکیه را مثال امروزی مطیع محض در برابر استکبار دانست و خاطرنشان کرد: ترکیه با این همه ذلتی که پذیرفته چه نتیجه‌ای به دست آورد؟ جز اینکه با آن همه خوش خدمتی اجازه ندادند به اتحادیه اروپا وارد شود.

وی با بیان اینکه عقل حکم می‌کند که از تجارب دنیا استفاده کنیم، افزود: پاکستان و افغانستان نمونه‌های دیگری هستند که اگر ایده این دو راهی را صحیح بود باید گلستان می‌شدند.

رمضانیان منفعت‌طلبی به هر قیمت را جنس نگاه استکبار و نظام سرمایه‌داری غرب به بشریت دانست و اظهار داشت: باید تکلیف خودمان را بدانیم و گزینه ما نیز اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: همانطوری که در عرصه دفاعی از هیچ به جایگاه فعلی رسیدیم در اقتصاد بهتر و راحت‌تر می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با تاکید بر اینکه در عرصه اقتصاد یک گیر وجود دارد، عنوان کرد: اشکال کار این است که متاسفانه آن کسانی که به عرصه اقتصاد چنگ انداخته‌اند تفکر استقلال ندارند و این فکر در طول این دوران اجازه تنفس به عرصه اقتصاد را نداده است.

وی با بیان اینکه اگر ساختارها اصلاح نشود این مشکل پا برجا خواهد بود، گفت: دشمن قصد دارد ما را به عقب برگرداند و ما در این جا باید جامعه را روشن کنیم. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار