جلسه هماهنگی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های روز بزرگداشت استاد شهید مرتضی مطهری و مقام معلم با استفاده از ظرفیت‌های بومی و محله‌ای به‌ویژه انجمن‌های مدارس و سازمان‌های مردم‌نهاد در محل فرمانداری شهرستان اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۷۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ در این نشست فرماندار اشکذر نقش کلیدی معلمان به‌عنوان مجریان آموزش عمومی و الگوهای اولیه دانش آموزان را بااهمیت دانست و افزود: معلمان اندیشه‌ساز و به وجود آورندگان فکر و بینش صحیح در اجتماع هستند و این موضوع نشأت‌گرفته از ذوق و هنر و توانمندی‌های آنان است.

"محمدعلی شاه‌حسینی" در ادامه صحبت‌های خود بابیان اینکه معلمین درس عشق و محبت و هنر و راه زندگی را به دانش آموزان می‌آموزند افزود: معلمان به‌عنوان یکی از عزیزترین و فرهیخته‌ترین افراد اجتماع می‌بایست همواره موردتوجه مسئولین باشند.

وی با اشاره به نزدیکی ایام بزرگداشت مقام شامخ شهید مطهری و روز معلم خواستار هماهنگی، همفکری و همکاری کلیه ادارات شهرستان با مجموعه آموزش‌وپرورش شد و اظهار داشت: انتظار می‌رود برنامه‌های امسال با استفاده از ظرفیت‌های بومی و محله‌ای به‌ویژه انجمن‌های مدارس، سازمان‌های مردم‌نهاد باشکوه‌تر از همیشه برگزار گردد.


ارسال نظرات