خبرهای داغ:
سردار گزنی گفت: ترکیب فرماندهان و پرسنل مومن، متدین و متعهد همراه با تجهیزات پیشرفته و مدرن موجب اقتدار ارتش و افتخار کشور است.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۲۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر بمناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با امیر سرتیپ علی سامانی فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد دیدار نمودند.

* ارتش نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور دارد

سردار گزنی در این دیدار با بیان اینکه ارتش نقش بی بدیلی در تامین امنیت کشور دارد، گفت: این نقش بی نظیرِ ارتش مرهون زحمات پرسنل مومن و مهم تر از همه تدابیر حکیمانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

* ترکیب پرسنل‌متدین و تجهیزات‌مُدرن موجب اقتدار ارتش و افتخار‌کشور است

وی با بیان اینکه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ کشور ثبت شده است، گفت: تفاوت های زیادی بین ارتش جمهوری اسلامی و ارتش زمان شاهنشاهی وجود دارد اما تفاوت اساسی بین این دو موضوع «اعتقادات» است، ترکیب فرماندهان و پرسنل مومن و متعهد همراه با تجهیزات پیشرفته و مدرن موجب اقتدار ارتش و افتخار کشور است.

*شهدای مدافع حرم عضو ارتش حماسه های ماندگاری آفریده اند

سردار گزنی در بخش دیگری صحبت هایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عضو ارتش، گفت: نیروهای متدین ارتش در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و نبرد با تروریست های تکفیری حماسه های ماندگاری آفریده اند، این شهدا افتخاری برای مجموعه نیروهای مسلح بخصوص ارتش هستند، لازم است برای معرفی این شهدای بزرگوار تلاش کنیم.

* هدف مشترک نیروهای مسلح حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است

جانشین فرماندهی سپاه فجر در پایان صحبت هایش با بیان اینکه وحدت، هماهنگی و همدلی نیروهای مسلح تحت رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باعث قوام نظام و مجموعه نیروهای مسلح شده است، گفت: سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی با وجود ماموریت های تفکیک شده اما در راستای تامین امنیت کشور حرکت می کنند، هدف مشترک نیروهای مسلح حفظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها