مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد:

اولویت بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه در هفته سلامت بر محوریت آموزش و درمان است

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: اولویت بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در اجرای برنامه‌های هفته سلامت بر محوریت آموزش و درمان است.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
به گزارش خبرگزای بسیج، دکتر مسعود قلعه سفیدی، درباره برنامه‌های هفته سلامت استان کرمانشاه گفت: روز جهانی بهداشت، هفت آوریل مصادف با سالروز تاسیس سازمان جهانی بهداشت بود که هر ساله این روز گرامی داشته می‌شود و با توجه به اینکه سلامتی و داشتن جامعه‌ای پویا نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارد در کشور ما نیز هفته نخست اردیبهشت را به این منظور اختصاص داده‌اند.

اطلاع رسانی برای جلوگیری از دیابت نیاز به آموزش دارد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به مشکلات بهداشتی و وضعیت بیماری‌ها در سطح جهان غلبه بر دیابت به عنوان شعار اصلی هفته سلامت امسال نام گذاری شده است تا با اطلاع رسانی لازم سطح آگاهی مردم نسبت به این بیماری افزایش یابد و از بروز این پدیده همه گیر پیشگیری و همچنین از گسترش آن جلوگیری شود.

اولویت ما در اجرای برنامه‌های هفته سلامت بر محوریت آموزش و درمان است

 وی با اشاره به اینکه اولویت بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در اجرای برنامه‌های هفته سلامت بر محوریت آموزش و درمان است، بیان کرد: امسال در هفته سلامت، کانون‌های بسیج جامعه پزشکی با اعزام تیم‌های پزشکی و درمانی به ۱۴ شهرستان خدماتی مانند مشاوره، ویزیت رایگان، غربالگری، فشار و قند خون را در استان ارائه می‌کند.

قلعه سفیدی، ادامه داد: در شهر کرمانشاه پنج تیم از بسیج جامعه پزشکی در محله‌های کم برخوردار، خدمات بهداشتی و درمانی را به شکل رایگان به مردم ارائه می‌دهند، همچنین جهت پیشگیری از ابتلا به دیابت و فشار خون، کلاس‌های آموزشی توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی برای مردم برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امسال در مراکز درمانی و پارک‌های شهر به صورت مقطعی و روزانه برنامه‌های هفته سلامت را برگزار می‌کنیم.

ارسال نظرات