نمایشگاه عرضه محصولات دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

نمایشگاه عرضه محصولات دانشجویی به همت شورای صنفی – رفاهی دانشجویان و با مشارکت معاونت فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۴۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه، دکتر گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه این فعالیت ها، به نوعی فعالیت های آتی دانشجویان را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: از این نوع فعالیت های دانشجویان حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه شورای صنفی را از خودمان می دانیم، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه به کمک شورای صنفی تغییراتی به نفع دانشجویان انجام دهد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشجو باید با نشاط باشد چرا که با پایین آمدن نشاط، سطح علمی دانشگاه هم نزول پیدا می کند.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هم با بیان اینکه نمایشگاه عرضه محصولات دانشجویی در راستای شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه دانشجویان مستقیما وارد بحث توزیع و تولید می شوند.

وی افزود: 25 غرفه در این نمایشگاه حضور دارند و دانشجویان اقلامی مانند صنایع دستی، لوازم بهداشتی، اقلام غذایی، کتاب و غیره ارائه می دهند.

فنی اصل با بیان اینکه نمایشگاه به مدت یک هفته دایر خواهد بود، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که هفته بازار را در دانشگاه راه اندازی کنیم.

خبرنگار: علی انوار


ارسال نظرات
آخرین اخبار