خبرهای داغ:
آیت‌الله عابدینی گفت:

هم‌افزایی، اتحاد و همدلی لازمه‌ی کار تشکل‌های بانوان است

آیت‌الله عابدینی گفت: هم‌افزایی، اتحاد و همدلی لازمه‌ی کار تشکل‌های بانوان است و موجب اثرگذاری بیشتر آن‌ها می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۴۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار جمعی از تشکل‌های بانوان استان قزوین اظهار کرد: رهبری در دیدار ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور با اشاره به جایگاه والای نماز جمعه، آن را «قرارگاه ایمان، بصیرت و اخلاق» و مهم‌ترین وظیفه‌ی ائمه‌ی جمعه را «تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی» برشمردند و این نامگذاری به خاطر جنگ نرمی است که در آن قرار داریم.

 وی با تأکید بر این‌که جنگ نرم به مراتب از جنگ نظامی خطرناک‌تر است، افزود: این تعبیر رهبری به خاطر این است که ما امروز در مقابله‌ای فرهنگی، معنوی، ایمانی، سیاسی و اعتقادی قرار داریم و دفاع در مقابل آن ضروری و لازم است و این دفاع به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از دفاع نظامی است.

 امام‌جمعه قزوین بیان کرد: همان‌گونه که دشمن در دوران جنگ «آتشِ تهیه» بر سر ما می‌ریخت و ما هم در مقابل آن ایستادگی کردیم، امروز هم آن شرایط در جنگ فرهنگی و نرم وجود دارد و لازم است در مقابل آن با جدیت ایستادگی کرده و در مقابل اهداف شوم دشمن قیام کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که نباید نسبت به امور بانوان بی‌تفاوت بود، ادامه داد: در جنگ نرم توجه به امور بانوان باید بیش از پیش صورت گیرد چرا که اثرگذاری بانوان در خانواده‌ها و جامعه بسیار گسترده و جایگاه آن‌ها بسیار والاست.

 وی هم‌افزایی، اتحاد و همدلی را لازمه‌ی کار تشکل‌های بانوان دانست و اظهار کرد: هم‌افزایی، اتحاد و همدلی موجب اثرگذاری بیشتر تشکل‌های بانوان می‌شود و کار جمعی نسبت به کار فردی از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار است.

 امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: باید در فضاهای مختلف صاحب فکر و اندیشه باشیم و با خلاقیت و تفکر کارها را به پیش ببریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار