خبرهای داغ:
در آستانه میلاد با سعادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، مراسم جشن میلاد آن حضرت با حضور کلیه کارکنان در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۶۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی امروز (1 اردیبهشت) در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) که در محل نمازخانه ستاد سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک این عید بزرگ، مطالبی را در خصوص شخصیت والا و با عظمت مولا علی(ع) بیان کرد.

وی با بیان اینکه در قرآن بیش از 300 آیه در مورد امام علی(ع) نازل شده است، افزود: این امر نشان دهنده مقام و منزلت آن حضرت در نزد پروردگار عالمیان است.

حجت الاسلام زحمتکش اظهارداشت: باید سیره و شخصیت آن امام بزرگوار را از دیدگاه قرآن، از نگاه نبی مکرم اسلام(ص) و از دیدگاه خود آن حضرت مورد بررسی و مطالعه قرار داده تا به درستی بشناسیم.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: هدف اصلی سپاه دفاع از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بیان داشت: تقوا، نظم و شجاعت سه شاخصه اصلی پاسداران است که باید در حفظ و ارتقاء آن کوشا باشند.

همچنین این مراسم با مولودی خوانی در وصف امیر مومنان علی (ع) ادامه یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها