حجت الاسلام ميكائيل مقدسي گفت: نبود پزشکی قانونی و كمبود امكانات پزشكي در شهرستان نیر مشکلات و دردسرهای زیادی برای مردم این شهرستان بوجود آورده است.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۹۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام ميكائيل مقدسي با اشاره به جمعيت چند هزار نفري نير افزود: مراكز درمان بستر نير و كوراييم از نظر تجهيزات بهداشتي و درماني ضعيف هستند و به رغم كارهاي خوبي كه انجام شده كمبودهاي زيادي دارند.

امام جمعه نير گفت: شهرستان نير با كمبود تجهيزات و امكانات پزشكي و نبود پزشك متخصص مواجه است.

وی گفت: در دين مبين اسلام حفظ تندرستي بر همگان واجب شده و عمل به توصيه هاي بهداشتي ضامن سلامتي فردي و اجتماعي است و مردم نير هم بايد مطالبات به حق خود به ويژه در بخش بهداشت و درمان را از مسوولان پيگيري كنند.

امام جمعه نير اظهار كرد: مسوولان اگر مي خواهند به فكر آسايش مردم باشند بايد اين موضوع را در نظر داشته باشند كه اين شهرستان نياز اساسي به پزشكان متخصص و مجرب و امكانات پزشكي دارد.

وي افزود: نبود پزشكي قانوني در شهرستان نير مشكلات زيادي براي مردم ايجاد كرده و خانواده و بستگان متوفيان به علت نبود پزشكي قانوني و انتقال جسد به مركز استان مجبورند مسير 30 كيلومتري نير تا مركز استان را طي كنند كه علاوه بر اتلاف وقت و صرف انرژي و هزينه هاي اياب و ذهاب ، سرگرداني و سر درگمي هاي زيادي را به دنبال دارد.

ارسال نظرات