همزمان با روز مددکار:

مددکاران اجتماعی در بهزیستی شهرستان خلخال تجلیل شدند

همزمان با روز مددکار مددکاران اجتماعی بهزیستی شهرستان خلخال با حضور مسئولین خلخالی تجلیل شدند
کد خبر: ۸۶۶۳۰۰۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، همزمان با سالروز ولادت امام علی (ع) روز مددکار مراسم ویژه روز مددکاران اجتماعی با حضور مسئولین شهرستان خلخال از سوی بهزیستی شهرستان خلخال برگزار شد .

در این مراسم حجت الاسلام امیر رشتبری امام جمعه خلخال با گرامیداشت حلول ماه رجب و سالروز ولادت بزرگ مددکار اسلام روز مددکار را گرامی داشت و بر لزوم خدمت رسانی مطلوب از سوی مددکاران به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه تاکید کرد.

امام جمعه خلخال خلخال خانواده حضرت علی (ع) را الگویی ویژه برای مددکاران در زندگی و محل کار دانست و گفت: مددکاران در حرفه مددکاری جا به جا پای حضرت علی (ع) و نبی مکرم اسلام در خدمت رسانی به مردم و محرومان جامعه برداشته اند که امیدواریم این عمل به وظیفه مقبول درگاه خداوند قرار گیرد.

در این مراسم از سوی پرویز مصطفایی رئیس بهزیستی شهرستان خلخال گزارش عملکرد از فعالیت های بهزیستی شهرستان در خصوص خدمات بهزیستی خلخال در حضور امام جمعه شهرستان خلخال ارائه شد.

مصطفایی در این مراسم از ایجاد پایگاه دائمی غربالگری دائمی کودکان سه تا شش سال ، تشکیل انجمن حمایت از ترک اعتباد ، تشکیل انجمن پیشگیری از اعتیاد ، تشکیل کمپ ترک اعتیاد ، معرفی معتادان ترک کرده برای وام اشتغال و تداوم جلسات شورای هماهنگی شهرستان و تشکیل مرکز سلامت روان محلی در بخش خورش رستم خلخال داد .

مصطفایی گفت: تعداد 1063 نفر با خط 123 سازمان بهزیستی و اورژانس اجتماعی تماس حاصل کرده و مشکلات خود را کارشناسان و مشاوران مرکز مطرح و پاسخ خود را دریافت کرده اند.

پرویز مصطفایی از حمایت های امام جمعه شهرستان در پیشگیری های آسیب های شهرستان خلخال و سایر ارگان ها تقدیر و گفت: کمک های موردی ، برپایی کلاس های آگاهسازی در مناطق مختلف شهر خلخال و انجام تحقیقات تخصصی و علمی از دیگر فعالیت های بهزیستی شهرستان خلخال خواند.

بهزیستی به فعالیت مرکز توانبخشی ونگهداری مهر آفرین خلخال اشاره و گفت : نزدیک به 50 معلول جسمی وذهنی خواهر از سراسر استان در این مرکز تحت حمایت بهزیستی شهرستان خلخال نگهداری می شود.

ارسال نظرات