خبرهای داغ:
معاون اجرايي سپاه استان سمنان گفت: جنگ اقتصادي ما اگر درست دفاع نشود و به موقع مسئولان و مردم اقدام و عمل نداشته باشند؛‌ باعث ضربه شديد به توليدات داخلي كشور خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۱۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
علي خالقيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اظهار داشت: آمريكا به كمك ايادي استكباري خود انگليس و صهيونيسم غاصب براي تغيير نظام مقدس جمهوري اسلامي سه راهبرد اساسي ايران هراسي و به طبع آن شيعه هراسي،‌تحريم و فشار بر ايران و پروژه نفوذ را در منطقه غرب آسيا پيگيري و برنامه ريزي كرده است.

وي افزود: امروز سياست آمريكا در تقابل با ايران اسلامي سرنگوني حكومت اسلامي و براندازي بالفعل نيست؛‌بلكه هدف اصلي آنها تغيير رفتار در مردم و حكومت اسلامي بوده تا انقلاب اسلامي فقط در حد يك نام باقي بماند ولي اصول انقلاب از بين برود؛ اين براندازي آرام با حمله دشمن به فرهنگ و اقتصاد اسلامي ما چندين سال است كه شروع شده است.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان اظهار داشت: در تهاجم فرهنگي استكبار جهاني تغيير باورها و اعتقادهاي يك كشور مدنظرش بوده؛ بنابراين با ارائه نامحسوس و نفوذ فرهنگ غربي مردم سبك زندگي اسلامي را به آرامي طي چند سال به فراموشي سپرده و ‌آلوده سبك هاي زندگي غربي مي شوند و رفتار مردم دستخوش تغيير خواهد شد.

خالقيان با بيان اينكه يكي ديگر از هجوهاي اصلي دشمن حمله به اقتصاد كشورمان است، بيان داشت: پروژه تحريم ها چندسالي است كه به شدت اقتصاد ما را تحت فشار قرار داده است.

راهبرد آمريكا شكستن تاب آوري اقتصاد، ايجاد تورم شديد و نارضايتي مردم است

وي گفت: راهبرد آمريكا شكستن تاب آوري اقتصاد و در نهايت ايجاد تورم شديد و نارضايتي مردم است تا به صورت ناخواسته مردم به نظام فشار آورند كه ديگر مقاومت و ايستادگي كافي است؛ پس اينطور در باورها تحميل كنند كه زمان فقط زمان مذاكره و تسليم شدن است.

‌ معاون اجرايي سپاه استان سمنان گفت: جنگ اقتصادي ما اگر درست دفاع نشود و به موقع مسئولان و مردم عزيز اقدام و عمل نداشته باشند؛‌ باعث ضربه شديد به توليدات داخلي كشور خواهد شد كه در نهايت باعث تغيير رفتار در مردم و تغيير اصول انقلاب اسلامي خواهد شد.

خالقيان با تأكيد بر اينكه امروز وظيفه سنگيني بر دوش همگي آحاد مردم و دولتمردان است؛ اذعان داشت: مردم بايد از توليدات داخلي با خريد از آنها حمايت كنند و اعتقاد داشته باشند كه تحريم هاي دشمن امروز نعمت است و اين نعمت فراوان با تدبير دولت و حمايت ملت به استقلال كشور و تبديل ايران اسلامي به قطب بزرگ اقتصادي خواهد شد.

وي تأكيد كرد: دولت بايد امروز اقتصاد مقاومتي را اجرا كرده و توليد را حمايت كند و با قطع وابستگي اقتصاد به نفت به سوي كارگاه هاي توليدي كوچك و زودبازده حركت كند؛‌ بنابراين بايد همگي ضمن بهينه مصرف كردن كالاها و افزايش بهره وري توليد فقط كالاي ايراني خريداري كنيم ، يعني نان و پنير خود را بخوريم و روي پاي خود بايستيم.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان اظهار داشت: ديگر سالهاي شعار، همايش و سخنراني هاي اقتصاد مقاومتي به پايان رسيده است به دستور رهبر معظم انقلاب امسال سال اقدام و عمل است.

خالقيان با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي گفتن «نه» به خريد خارجي است،‌خاطرنشان كرد: اين را بايد بدانيم اقتصاد مقاومتي رياضت كشي و فشار به سفره مردم نيست؛ بلكه اقتصاد مقاومتي يعني طوري برنامه ريزي و خريد كنيم كه سفره ايراني پر از توليدات ايراني باشد.

وي گفت:‌ بايد با ارتقاي دانش و علم در جامعه در همه زمينه ها به خودكفايي توليد برسيم تا شعار اول انقلاب؛ استقلال، آزادي،‌جمهوري اسلامي كامل محقق گردد.

معاون اجرايي سپاه استان سمنان افزود: ما در زمينه هاي مختلف از قبيل حمل و نقل هوايي، ريلي، بهداشت و دارو و لوازم خانگي و مواد غذايي و هزاران كالاي ديگر وابسته نبوده؛ بلكه بزرگترين صادركننده در دنيا باشيم؛ پس بايد دست به دست هم بدهيم تا ميهن خود را كنيم آباد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها